lubbeline Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 6 dager til IKM, men hadde veldig magesmerter i går, og kvelden før...pleier ha smerter 8-9 dager før IKM, men qikke så vondt som i går, pluss veldig slitsom å bøye seg i hele går, vondt nederst i magen...i dag, er det litt mensmurringer...noen som har vært borti dette..og når får kroppen signaler om at den er gravid??
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Hei! Jeg har hatt det sånn.. Gikk 35 dager over IKM og fikk min TR på fredag:o( Men du kan jo håpe du er gravid:o) Ta en test da vettu:o)
lubbeline Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2007 Er ikke det vel tidlig å ta en test??
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 Du kan teste postivt 4 dager før mens:)
lana<3 Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 jeg også har ikm om 6 dager...det bråker og romsterer voldsomt i magen....men om det er mens eller noe annet vites ikke før om to dager.... )
lubbeline Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. desember 2007 dytter litt på denne...og nå stikker det nede i eggstokken tror jeg....noen som har det samme??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå