Under den hvite bro Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. desember 2007 ja synes det var ganske så treffende for meg akkurat nå haha
Alba44 Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 Kjempekoselig nick ;o) Har også sommerbarn - en liten sommergutt.
Under den hvite bro Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. desember 2007 hmmm mine er fra april oktober og november thihi kanskje finne annet nick jeg da...hmmmm
Under den hvite bro Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. desember 2007 ble dette bra da???
Skravlemamman Skrevet 9. desember 2007 #8 Skrevet 9. desember 2007 Hva med - sjaman - sametrollkvinnen? He he, for det er vel det sjamanen er ?
Under den hvite bro Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. desember 2007 ja men synes ikke det er helt meg da hehe andre med ideer??
meg & to små vampyrer Skrevet 9. desember 2007 #10 Skrevet 9. desember 2007 Men elsker du kakao å drikke eller kakao nicket? Beklager at det rima...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå