My little girl_ Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Gud så utrolig nydelige kjoler på profilen din, forelska meg helt i den grønne og vinrøde... den røde var også nydelig.=) Lager du selv? er det deg på bilde eller? Skikkelig fine var de..
Under den hvite bro Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 lamela...svarer her til deg jeg...tror det blir 9 dager før termin....tallet 9 kommer i alle fall sterkt opp...eller den 9 klem
M@mm@ til mine barn Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 Nei.. jeg importerer dem. Og den grønne er så nydelig i virkeligheten... de andre og, men den er spesiell. Hehe. Jeg er inne og kikker så den flere ganger om dagen. Har bare en igjen...:-( og jeg kommer aldri til å passe den...str S :-(
M@mm@ til mine barn Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 Åhhhhhh... tuuuuusen takk...... så bra !
My little girl_ Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2007 Ja den var helt utrolig nydelig:) Strl S ja.. der må nok jeg drømme også
M@mm@ til mine barn Skrevet 9. desember 2007 #6 Skrevet 9. desember 2007 Hehe, kjenner den følelsen ja. Men den går opp til 2X da...men jeg bruker jo 3X... Skal bestille inn flere nå på tirsdag :-)
M@mm@ til mine barn Skrevet 9. desember 2007 #7 Skrevet 9. desember 2007 Og nei... det er ikke meg på bildene... hehehe.
My little girl_ Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. desember 2007 Hehe.. okey, hvor mye koster de kjolene da?( vil kanskje ikke vite svaret men;P)
*dum&deiLig*™ Skrevet 9. desember 2007 #12 Skrevet 9. desember 2007 Legg ut prisen her da:-) *nyskjerrig*
M@mm@ til mine barn Skrevet 9. desember 2007 #14 Skrevet 9. desember 2007 Nei, kan ikke det,, det blir sånn styr her da.
My little girl_ Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #15 Skrevet 9. desember 2007 hmm.. hva må jeg gjøre da? hehe.. er litt grønn på detta;)
M@mm@ til mine barn Skrevet 9. desember 2007 #16 Skrevet 9. desember 2007 Har svart deg da på Pm du sendte meg... men vet ikke om du får det da du ikke har profil.
Bella Swan Skrevet 9. desember 2007 #17 Skrevet 9. desember 2007 Hei lamela, jeg har sent deg en PM, ang. den ene kjolen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå