Gå til innhold

Lamela med jente i vente....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gud så utrolig nydelige kjoler på profilen din, forelska meg helt i den grønne og vinrøde... den røde var også nydelig.=)

 

Lager du selv? er det deg på bilde eller?

 

Skikkelig fine var de..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lamela...svarer her til deg jeg...tror det blir 9 dager før termin....tallet 9 kommer i alle fall sterkt opp...eller den 9

 

klem

Skrevet

Nei.. jeg importerer dem.

Og den grønne er så nydelig i virkeligheten... de andre og, men den er spesiell.

Hehe.

Jeg er inne og kikker så den flere ganger om dagen.

Har bare en igjen...:-( og jeg kommer aldri til å passe den...str S :-(

Skrevet

Åhhhhhh... tuuuuusen takk...... så bra !

Skrevet

Ja den var helt utrolig nydelig:) Strl S ja.. der må nok jeg drømme også:P

Skrevet

Hehe, kjenner den følelsen ja. Men den går opp til 2X da...men jeg bruker jo 3X...

 

Skal bestille inn flere nå på tirsdag :-)

Skrevet

Og nei... det er ikke meg på bildene... hehehe.

Skrevet

Hehe.. okey, hvor mye koster de kjolene da?( vil kanskje ikke vite svaret men;P)

Skrevet

Obs... går ikke an.

Skrevet

hmm.. går det ikke?

Skrevet

Legg ut prisen her da:-) *nyskjerrig*

Skrevet

Du har ikke profil...

Skrevet

Nei, kan ikke det,, det blir sånn styr her da.

Skrevet

hmm.. hva må jeg gjøre da? hehe.. er litt grønn på detta;)

Skrevet

Har svart deg da på Pm du sendte meg... men vet ikke om du får det da du ikke har profil.

Skrevet

Hei lamela, jeg har sent deg en PM, ang. den ene kjolen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...