Gå til innhold

MORKAKE PÅ FRAMVEGG??


Anbefalte innlegg

Skrevet

JEg har morkaken på framveggen av magen, kjente derfor ikke liv før i uke 20. Men har kjent liv etter det, men ikke sånne kjempeharde spark frempå magen, heller på sidene..

Nå når jeg er i uke 35 lurer jeg på om morkaka fremdeles tar "imot" di hardeste sparkene til baby? Kjenner godt dytt og dult, men ikke harde spark... Noen grunn til bekymring, eller er dette normalt for dere andre med morkake foran på magen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er nok det. Har også det og kjenner romstering nå men ikke sånne kjempespark. Husk at morkaken er tykk og stor så den fungerer som en demper for alle spark. Men uansett hvor den ligger nå som vi er så langt på vei kjenner man ikke så mye spark lengre men heller bevegelsene for det har blitt trangt inni der. Men selvsagt blir babyen unormalt rolig eller du blir bekymret så ringer du føden :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...