Gjest Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Nå er det veldig lenge siden jeg har vært på bim, i hvert fall i mine øyne. Er flere uker siden, tror jeg. Og det hjelper veldig å ta en pause innimellom. Jeg merker at jeg takler dette mye bedre nå. De siste ukene har jeg tenkt mindre på det, og har det mye bedre med meg selv. Har ikke lenger behov for å snakke så mye med sambo om det heller. Og det beste av alt: jeg har slått meg til ro med at vi skal ha barn en gang, men ikke akkurat nå. Sambo og jeg har passet tantebarna mine på 4 og 7 denne helga. Vi vært ute og bakt julekaker, og det har vært veldig koselig. Sambo er så nydelig med dem, og leker og tuller med dem så de ler seg skakke. Men fy søren, det er rimelig hektisk altså. De våknet 06.15 på lørdagsmorgenen, og så var det fullt kjør. Så det føles godt å være bare oss igjen, og slippe å være fredsmegler for to små rakkere. :-) Men sambo ga meg et koselig komplement da: "Jeg tviler ikke på at du kommer til å bli en veldig god mor". Hipp hurra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå