Thea-81 Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Er det farlig? Hva slags medisiner kan jeg ta?
It's all about me Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Infulensa er ikke farlig. Du føler deg nok elendig, men den lille svømmer like uvitende rundt som før. Medisiner? Det beste er vel å ta det med og sove. Hadde holdt meg til det og suppe.
Suss@ med 3 gutter Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 Ta en paracet om du får mye feber. Ellers må du bare sove å ta det med ro:=) God bedring!
Lillhanne Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 Jeg er 14 uker på vei og akkurat ferdig med en antibiotika kur. Hadde skikkelig bihulebetennelse! Legen sa det ikke var skadelig i det hele tatt. Det samme stod på pakningsvedlegget. jeg ville tatt meg en tur til legen. Husk at det tar dobbelt så lang tid å bli frisk når du er gravid! God bedring!
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 Jeg hadde influensa i ca 10 dager da jeg var 10-11 uker på vei... Det var ikke farlig men heller ikke akkurat gøy... Bare styr unna Ibux,du, så går dette finfint. Håper du har noen som kan dulle masse med deg God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå