Gå til innhold

Uggen nå...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er skikkelig kvalm. I natt våknet jeg med en fryktelig kvalme, og i dag er jeg "fyllesyk-kvalm". Blir litt engstelig for om det er noe galt. Flere som er ugne og kvalme om dagen?

Var sånn forrige helgen også, men så har det vært borte igjen hele uken frem til i natt. Det hjalp å spise litt, men nå er jeg jo mett og fremdeles uggen. Hm... underlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har noen dager der jeg er uggen jeg også.

Men fordøyelsen min er som en jo-jo for tiden, så jeg regner med det er derfor.

Lillegutt sparker og styrer i magen, så jeg er ikke bekymret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer denne jeg.. Ekkelt.. Vært ordentlig fyllesyk-kvalm i 2 dager nå.. Kastet opp i hele dag..

 

Gir seg nok dette også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og!

 

Måtte sitte og sove i sofaen i natt fordi ejg følte meg så kvalm og dårlig. Hadde masse kynnere så det var like før jeg begynte å ta tiden, følte det skikkelig ekkelt. Men er i fin form i dag og er på jobb nå (eh..kremt...dette er en forlengelse av lunsjpausen :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her!

Kvalm og uggen, og VELDIG treig i fordøyelsen.

Jeg føler meg trygg så lenge den lille danser disco der inne!

Men jeg har hørt at nå som de fleste av oss kommer inn i 3. trimester, så kan formen fort bli litt verre igjen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vittig (eller ...). Jeg våknet også med "Gud, så fyllesjuk jeg er"-følelsen idag, og skalv og var uggen frem til lunsj. Kvalm, uggen og dårlig fordøyelse er absolutt beskrivede for meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...