Gjest Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Heldigvis har jeg ikke hørt tlf for jeg regner med at jeg ikke hadde vært spes serviceinnstilt. Sjekket nr nå og det er absolutt ingen jeg kjenner. Vurderer nå om jeg skal ringe vedkommende nå og spørre om hva det gjaldt eller vente til etter midnatt. Hva synes dere?
Gjest irismor Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Det var en god ide ;-) Kanskje du nå vekker dem =))
Meg + 2 prinsesser Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 Jeg hadde jo vært så nysgjerrig at jeg hadde ring for lengst, sikkert i halv seks tiden til morran i dag da jeg var våken,hehe;)
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 Sjekk opp nummeret, ring tilbake og takk for en veeeldig fin samtale i natt,si at du gleder deg sinnsykt til turen til Karibien dere skulle dra på, og at det var skikkelig pent gjort av han å spandere alt på deg. Og at du har snakket med kona hans, det sure kjærringtrynet slik han ba deg om. Avslutt med å spørre om hårføneren din virker på St Thomas.....
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 hehehe halv seks var jeg i koma. Ringte nå, men vedkommende ble veldig overrasket og hadde absolutt ikke ringt meg hehehehe
Meg + 2 prinsesser Skrevet 9. desember 2007 #6 Skrevet 9. desember 2007 Haha, ye right! Hørtes han kjekkut a? ØØhm, hvorfor går jeg utfra at det var et mannebein? :-S
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #7 Skrevet 9. desember 2007 hehehehe damer da hva tror dere om meg? Nei det er en dame faktisk:) Om hun har en kjekk ung sønn derimot vet jeg jo ikke. Søren det burde jeg jo spurt om!
Meg + 2 prinsesser Skrevet 9. desember 2007 #8 Skrevet 9. desember 2007 Ah! Borrring! Ring tilbake og spør, hehehe
Under den hvite bro Skrevet 9. desember 2007 #9 Skrevet 9. desember 2007 skal ikke si hva jeg føler om saken her...men vi tytes på msn senere
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #10 Skrevet 9. desember 2007 hehehehe ja for nå ble jeg jo ikke spes nysgjerrig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå