Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere som tvinger tøffelheltene deres til å sitte er faen så kjipe

gla jeg ikke har sånn kjerringkjæreste

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn risikerer alvorlige sykdommer dersom de ikke gjør som kvinner og setter seg på toalettet når de skal tisse, mener en urolog.

Når menn står og tisser er det fare for at blæren ikke tømmes helt, og det kan føre til infeksjoner.

- Svært mange er uvitende om at de går rundt med resturin. Å sette seg ned er å anbefale alle, både de med vannlatingsproblem og de uten, sier urolog Jens Høstmark til P4.

Han opplyser at resturin kan føre til infeksjoner, som igjen kan gi alvorlige sykdommer, blant annet prostatakreft.

(©NTB)

Ingen som tvinger noen vel? Er det?

Skrevet

du skal ikke tro alt du hører/leser på P4 vøtt

det er helt klart mange som krever at han sitter ja

hvor lenge skal du ha denne bebisen i magen egentlig?

Skrevet

Why? Tissing på kanten? :-S

Den babyen skal være der leeeenge, lenger enn lengst.. Føles som 100 år.

Skrevet

sikkert redde for kanten vøtt

100 år, ok.

Skrevet

3 måneder til. Sånn ca 100 år.

Formen bedre i dag?

Skrevet

hehehehe xen min stod på knærne og tisset for det hadde mamman hans forlangt:)

Skrevet

3 måneder går fort vøtt, sikkert spennende med 2 småttiser, gleder storesøster seg dah?

formen er glimrende og 99% bedre enn i går

Skrevet

DU kødder?!?!?!?!? :o Det MÅ være kødd, hvs ikke så var jo det en grunn i seg selv til å gjøre han til ex.

Skrevet

Blir spennende det :) Blir sikkert merkelig, plutselig skulle holde styr på to, da den ene egentlig holder i massevis.

Storesøster gleder seg veldig til Even Sofie kommer ;)

Bra formen er bedre, greit å ha to dager til å komme seg på..

Skrevet

det blir sikkert stappfint vøtt, fine navn og

jeg er misunnelig

nå skal jeg lage lunsj til stine og den bråkete venninna hun har på besøk

Skrevet

Vel, bortsettt fra at det er et guttenavn og et jentenavn,så blir det sikkert bra;)

Øsj, bråkete besøk er kjedelig! Her har svigermor tatt med seg lurva, deilig:)

Skrevet

hehehehe nei jeg kødder faktisk ikke! Han sølte aldri da:) Svigermor var en god grunn til å gjøre han til x.

Skrevet

Menn kan godt stå og tisse, så lenge de har styring på snabben. Fint om de legger ned setet etter seg også, slik at jeg slipper å se jenta vår på 2,5 år sitte og holde seg fast på de gule migeflekkene på porselenet...

Skrevet

stå/sitte samma faen det. bommer man og lager flekker vasker man etter seg. enten det er bommelom eller bimmelim.enten man er mann eller kvinne.

Skrevet

Helt enig, menn skal stå og tisse!

På samme måte skal kvinner sitte og tisse. Det er noe creapy med en kvinne som står og tisser.

Skrevet

helt enig men dassene i asia er hull i bakken, da må man jo stå. enten mann bommelommer eller bimelimmer.

fant slik do også i tyskland langs autobanen en gang.

Skrevet

NICE!

Er doene hull i bakken i hele asia? India doene er ihvertfall hull i bakken. Doen på barnehjemmet der søstrene mine bodde var bare et rom fult av hull i gulvet. Spesielt.

Skrevet

vet ikke om alle doene i asia er slik. men noen avdem er jo det.

for meg er det helt umulig å drite stående, syntes også det er vanskelig å tisse stående men det går. så jeg er glad vi ikke har sånn fæl do.

Skrevet

Har dere hørt om å sitte på huk..?

Skrevet

He he...ja jøss... hvordan får dem spredd rompeballene da? Blir du med folk på dass når de skal drite eller, siden du er så sikker i din sak?

Jeg sitter iallefall på huk på asiatiske dasser eller andre provisoriske dassinretninger. Mye lettere å treffe hølet, og så slipper man å få skvælet nedover låra..! Tips til dem som tror de må stå!

Skrevet

så slipper du å kle av deg alt når du skal bæsje, da vet du...he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...