danieI Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 dere som tvinger tøffelheltene deres til å sitte er faen så kjipe gla jeg ikke har sånn kjerringkjæreste
Meg + 2 prinsesser Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Menn risikerer alvorlige sykdommer dersom de ikke gjør som kvinner og setter seg på toalettet når de skal tisse, mener en urolog. Når menn står og tisser er det fare for at blæren ikke tømmes helt, og det kan føre til infeksjoner. - Svært mange er uvitende om at de går rundt med resturin. Å sette seg ned er å anbefale alle, både de med vannlatingsproblem og de uten, sier urolog Jens Høstmark til P4. Han opplyser at resturin kan føre til infeksjoner, som igjen kan gi alvorlige sykdommer, blant annet prostatakreft. (©NTB) Ingen som tvinger noen vel? Er det?
danieI Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2007 du skal ikke tro alt du hører/leser på P4 vøtt det er helt klart mange som krever at han sitter ja hvor lenge skal du ha denne bebisen i magen egentlig?
Meg + 2 prinsesser Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 Why? Tissing på kanten? :-S Den babyen skal være der leeeenge, lenger enn lengst.. Føles som 100 år.
danieI Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. desember 2007 sikkert redde for kanten vøtt 100 år, ok.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 9. desember 2007 #7 Skrevet 9. desember 2007 3 måneder til. Sånn ca 100 år. Formen bedre i dag?
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #8 Skrevet 9. desember 2007 hehehehe xen min stod på knærne og tisset for det hadde mamman hans forlangt:)
danieI Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. desember 2007 3 måneder går fort vøtt, sikkert spennende med 2 småttiser, gleder storesøster seg dah? formen er glimrende og 99% bedre enn i går
Meg + 2 prinsesser Skrevet 9. desember 2007 #11 Skrevet 9. desember 2007 DU kødder?!?!?!?!? Det MÅ være kødd, hvs ikke så var jo det en grunn i seg selv til å gjøre han til ex.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 9. desember 2007 #12 Skrevet 9. desember 2007 Blir spennende det Blir sikkert merkelig, plutselig skulle holde styr på to, da den ene egentlig holder i massevis. Storesøster gleder seg veldig til Even Sofie kommer Bra formen er bedre, greit å ha to dager til å komme seg på..
danieI Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #13 Skrevet 9. desember 2007 det blir sikkert stappfint vøtt, fine navn og jeg er misunnelig nå skal jeg lage lunsj til stine og den bråkete venninna hun har på besøk
Meg + 2 prinsesser Skrevet 9. desember 2007 #14 Skrevet 9. desember 2007 Vel, bortsettt fra at det er et guttenavn og et jentenavn,så blir det sikkert bra;) Øsj, bråkete besøk er kjedelig! Her har svigermor tatt med seg lurva, deilig:)
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #15 Skrevet 9. desember 2007 hehehehe nei jeg kødder faktisk ikke! Han sølte aldri da:) Svigermor var en god grunn til å gjøre han til x.
Happy Ignorant Skrevet 9. desember 2007 #16 Skrevet 9. desember 2007 Menn kan godt stå og tisse, så lenge de har styring på snabben. Fint om de legger ned setet etter seg også, slik at jeg slipper å se jenta vår på 2,5 år sitte og holde seg fast på de gule migeflekkene på porselenet...
Mage Mi Sa Jo Skrevet 9. desember 2007 #17 Skrevet 9. desember 2007 stå/sitte samma faen det. bommer man og lager flekker vasker man etter seg. enten det er bommelom eller bimmelim.enten man er mann eller kvinne.
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #18 Skrevet 9. desember 2007 Helt enig, menn skal stå og tisse! På samme måte skal kvinner sitte og tisse. Det er noe creapy med en kvinne som står og tisser.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 9. desember 2007 #19 Skrevet 9. desember 2007 helt enig men dassene i asia er hull i bakken, da må man jo stå. enten mann bommelommer eller bimelimmer. fant slik do også i tyskland langs autobanen en gang.
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #20 Skrevet 9. desember 2007 NICE! Er doene hull i bakken i hele asia? India doene er ihvertfall hull i bakken. Doen på barnehjemmet der søstrene mine bodde var bare et rom fult av hull i gulvet. Spesielt.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 9. desember 2007 #21 Skrevet 9. desember 2007 vet ikke om alle doene i asia er slik. men noen avdem er jo det. for meg er det helt umulig å drite stående, syntes også det er vanskelig å tisse stående men det går. så jeg er glad vi ikke har sånn fæl do.
Happy Ignorant Skrevet 9. desember 2007 #22 Skrevet 9. desember 2007 Har dere hørt om å sitte på huk..?
Happy Ignorant Skrevet 9. desember 2007 #24 Skrevet 9. desember 2007 He he...ja jøss... hvordan får dem spredd rompeballene da? Blir du med folk på dass når de skal drite eller, siden du er så sikker i din sak? Jeg sitter iallefall på huk på asiatiske dasser eller andre provisoriske dassinretninger. Mye lettere å treffe hølet, og så slipper man å få skvælet nedover låra..! Tips til dem som tror de må stå!
Happy Ignorant Skrevet 9. desember 2007 #25 Skrevet 9. desember 2007 så slipper du å kle av deg alt når du skal bæsje, da vet du...he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå