ღhælgelainnღ Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Er bedt på juleverksted hos et vennepar i dag og så har jeg helt glemt å kjøpe inn utstyr som vi trenger. Må innom butikken på vei dit og se om jeg finner noe. Hva trenger jeg å kjøpe? Blir vel helst å lage lenker, hjerter osv. for å pynte på rommene til unga..
Meg + 2 prinsesser Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Hørte de hadde sånne pakker på plantasjen, med litt av hvert i, skulle visst være kjekke de. Aner ikke hvor mye av hvert osv det er i de da, men der har de sikkert mye rart:)
ღhælgelainnღ Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2007 takk for tipset Haldenjenta :-)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 Baaare koslig:) Kos dere på juleverksted:)
Grigri m/3 gutter Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 Med kreppapir og glanspapir kommer man jo langt, pluss saks og lim da. Har lagd sånn lenke av kreppapir selv "sammen med" gutten min på 1 år, hehe, han vil helst rive til seg alt han ser, så det ble jo i grunnen bare meg som hadde juleverksted
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå