Thunderstruck Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Det ble bare klumper og steinhard masse til meg..Skal pynte pepperkakehus:-) hva smelter dere i og rører med?
Gjest irismor Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 Smelter det i stekepanna og rører konstant med en tresleiv. Klarer aldri å få ren tresleiva så det blir bruk og kast metoden.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 Det blir det i førsten, tar et god stund før det smelter ordentlig. KAN hjelpe om du skrur opp varmen litt, men den skal heller ikke være for varm. Bare rør, rør og rør;) Mange grader har du på nå da?
Meg + 2 prinsesser Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 Jeg smelta forresten i en stor kjele (delene skal få plass nedi) og rørte med skje, fikk bort alt, selv om det virkelig ser mørkt ut da det stivner:)
Thunderstruck Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. desember 2007 Det gikk bra tilslutt:-) Pepperkakehuset står no enda hvertfall:-) Brukte visst litt for svak varme..Hadde det på 2.. Fikk nesten ren kaserollen også.. Stekepanne neste gang med andre ord!
meg & to små vampyrer Skrevet 9. desember 2007 #7 Skrevet 9. desember 2007 Når man skal vaske det bort etterpå så hjelper dte vldig å ha veldig varmt rennende vann på, da smelter det stivnede sukkeret igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå