Tamline Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Jeg pumpet 80 ml for 3 dager siden, som jeg frøs ned med en gang. I går pumpet jeg 60 ml som jeg hadde i samme boksen som den frostne melka. Leste et sted at man kan gjøre det, så lenge det er mer mengde på det som er frosset. er den grei å drikke for lillemann eller?
Tamline Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2007 jeg glemte å si at jeg frøs det ned igjen. Så jeg var usikker om den allerede frostne melka tinte for mye så den ble dårlig...men det skjønte du kanskje?
It's all about me Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 Du tok den frosne melka, helte nypumpet oppå som var mindre mengde enn den frossene. Så satte du det rett i frys igjen? Det er helt riktig måte det ) Så bare gi med god samvittighet. Selv smakte jeg alltid på melka før jeg ga den, og du smaker fort om det er noe galt med den. Oftest holder det å lukte også.
Tamline Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2007 jepp, det var sånn jeg gjorde det:) takktakk;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå