Gå til innhold

Hjelp ang nedfrosset melk


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg pumpet 80 ml for 3 dager siden, som jeg frøs ned med en gang. I går pumpet jeg 60 ml som jeg hadde i samme boksen som den frostne melka. Leste et sted at man kan gjøre det, så lenge det er mer mengde på det som er frosset.

 

er den grei å drikke for lillemann eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada den er fin fin.

Skrevet

jeg glemte å si at jeg frøs det ned igjen. Så jeg var usikker om den allerede frostne melka tinte for mye så den ble dårlig...men det skjønte du kanskje?:)

Skrevet

Du tok den frosne melka, helte nypumpet oppå som var mindre mengde enn den frossene. Så satte du det rett i frys igjen?

 

Det er helt riktig måte det :o)

Så bare gi med god samvittighet.

 

Selv smakte jeg alltid på melka før jeg ga den, og du smaker fort om det er noe galt med den. Oftest holder det å lukte også.

Skrevet

jepp, det var sånn jeg gjorde det:)

 

takktakk;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...