Gjest Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Jenta mi på 14 mnd nekter å la meg klippe negler på tær og fingre. Hun veiver med hender og føtter og hyler. Kan ikke gjøres når hun sover for da våkner hun.. noen som har tips?
Gjest irismor Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 Sånn er det her også, hu blir som ei marekatte. Vi måtte være 2 for å få klipt negler. Men plutselig så kunne hun og jeg klippe negler uten noe styr, men det er bare innimellom. Hun er 19 mnd.
mai_med_gulljenta! Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 slet noe sinnsykt jeg å!! Hyl å skrik.... Men så fikk hun sin egen mini negleklipper med snoopy på å nå går det veldi fint
Bettybu Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 ..Så når jeg tar "runden" i barnehagen skal jeg ikke lure på om jeg har "gått for langt??" Det er 1-2 som ALLTID har lange negler, og spesiellt den ene har det med å "krafse" opp i fjes/hals... Så en dag tok jeg å klipet neglene på han, og tok noen flere i samme slengen.. Gikk veldig greit... Tenkte å si at det var en reven negl, visst mødrene skulle reagere på det!! Poden på 2,5 er nokså grei, men på tærne gåt det ikke fullt så greit, "au,au" - sier han da... Men han er nok lik sin far, som er hysterisk kilen under beina!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå