Gå til innhold

Finnes det en vaskemaskin for meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En som er maks 56 cm bred og IKKE med toppmatning? Synes jeg har lett over alt uten å finne. Snufs, lei av å vaske for hånd/dra på myntvaskeri...

Videoannonse
Annonse
Gjest irismor
Skrevet

Det er nok ikke så lett hvis du ikke skal ha toppmating.

Skrevet

Nei, det er det. De jeg leier av sa så fint at det er gjort klart til vaskemaskin på kjøkkenet, og det er det også med tanke på rør og avløp, men det er bare satt av 56 cm under benkeplata, og det er jo for lite til en "standard" vaskemaskin. Det er en helt ny leilighet, så ingen har brukt den før...og dermed visste de ikke det de heller. De har klaget til utbyggerne, men sånne klager tar en evighet :(

Gjest irismor
Skrevet

Har du sjekket med ikea de har jo en del hvitevarer.

Skrevet

IKEA sluttet med vaskemaskiner for 4 år siden, tror ikke de har startet igjen :(

Gjest irismor
Skrevet

Ok der ser du hvor oppdatert jeg er =(

Send en mail til vaskemaskinsleverandører og hør om de kan hjelpe deg. Har ingen flere gode ideer på lur.

Skrevet

Takk for tips, det kan jo hende at det finnes noen modeller som bare er bestillingsmodeller eller noe sånt. Det var lurt :)

Skrevet

Elkjøp har! Vet ikke målene, men den er både smalere og lavere enn en vanlig. Man kan og kjøpe et stativ å sette den på, slik at den blir i vanlig høyde. Hvor jeg bor har de den i butikken, men den lokale elkjøp butikk kan uansett bestille den. Ulempen med den er vel at den tar mindre kg og er nok ikke superavansert. Da ville jeg prøvd å fått huseier til å betale (for så å ta det med entreprenøren) siden den ikke er kurant i målene (om/når du flytter, så må jo neste person som skal bo der og kjøpe en i en ukurant størrelse).

Skrevet

Takk for tips! Da skal jeg undersøke hva den koster, så får huseier bestemme om de vil gjøre om på kjøkkenet (ny benkeplate, oppvaskkum, og ny støttevegg) eller om de heller vil betale for vaskemaskinen sånn at den hører til leiligheten tenkte jeg, for som du sier, neste leietaker vil jo ha samme problem :)

Skrevet

fikk høre av samboeren til søs at Miele har de beste vaskemaskinene . de går år etter år..

Skrevet

hmm...det var ikke stor kapasitet på den lille og høyt støynivå. Tror kanskje jeg går for å være tålmodig og heller satse på å få gjort om kjøkkenet :)

Skrevet

Ja, jeg er stor fan av Miele. Vasker bra, bråker lite og holdbare (om enn dyre)...så jeg tror jeg skal satse på å vente til utbyggerne fikser på feilen de har gjort her på kjøkkenet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...