Nætte;mortil2 Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Lykke til alle dere flotte damer som har eller prøver å få spiren i magen!!
Sash Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Åh...lykke til :-D gleder meg til det bli min tur! :-D Utrolig spennende!
AS og lillemor=) Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 Hei hei Olinebrum og knøtte... JA, der var det din tur til å gå over på 2.tri=) det må være herlig og rart på samme gang=) ehe.. Når var det du hadde termin? Jeg trodde jeg hadde 27 juni, men ble stilt tilbake, så har vel foreløpig 4 juli.. Kommer mest sannsynlig og forhåpentligvis over på 2.tri 19 des=) Ønsker deg masse lykke til=)
en på vei *utklekket:)* Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 Hei vennen. Kan vi leie lanken og vandre inn sammen?? SÅÅÅÅ GLAAAAAAAAAD!!!
Glederseg:) Har født!! Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 masse gratulerer: lykke til...håper vi ses der om noen uker:) klem klem
Nætte;mortil2 Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. desember 2007 Foreløpig termin satt til 24 juni, og gleder meg til å se dere alle der inne!!! :-) Leie lanken er helt ok!!
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #7 Skrevet 9. desember 2007 God tur Jeg kommer tuslende etter om noen dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå