Gå til innhold

Noen flere her som er på overtid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde termin den 4., er altså fem dager over nå.. og er så leeei! Vil bare ha ut lille babyen min! Syns det virker som om "alle" føder/ har født, men det er vel kanskje flere der ute som går på overtid?

Skal på overtidskontroll på sykehuset i morra, blir vel spennende å få sjekket modning og alt sånt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, er 6 dager over og utrolig lei. Er bare det jeg tenker på om dagen. Var en tur ut å spiste i går for å få tankene over på noe annet. Skal til jordmor imorgen og spent på hva henne sier mtp modning/åpning.

Skrevet

godt det er flere:) hehe, selv om jeg bare er 2 dager over da, så skal vel ikke klage til dere! men ingen tegn her, så regner med å gå noen dager til enda. og jeg er sååå leei. vil møte lille nurket nå:)

Skrevet

jepp...9 dager over nå..hjeeelp!

blir satt i gang på fredag om ikke nurket har kommet før, er glad for at ullevål har to uker som vanlig praksis for å bli satt i gang, slik at jeg kan se enden på dette her:o)

Skrevet

hadde termin den 6. så legen ba meg ringe dersom det ikke hadde skjedd noe i løpet av uka. tror jeg ringer imorra, så han får bestilt overtidskontroll til uka. har IKKE tenkt å gå over neste helg!!!

Skrevet

har dere noe symptomer på at noe snart skal skje??

Skrevet

4 dager på overtid og ingen tegn til at noe er på gang. Håper på at noe skjer snart. Forrige fødsel ble igangsatt etter 14 dager på overtid så håper at jeg ikke trenger det, spesielt siden jeg må på et sykehus som er 2 timer unna da i stede for å føde her.

Skrevet

8 dager på overtid, og er fryktelig ambivalent. Var hos legen på fredag, og han kunne konstantere at jeg ikke er moden i det hele tatt, selv om jordmoren min har satt akupunktur siden uke 36.....

Vet at jeg skal på kontroll fredag 14, og at babyen er meg i hende innen mandag 17... Dette er noe av det tøffeste jeg har vært med på, venninna mi hadde samme termin som meg (1/12) og hun fødte tre uker før termin!!!! Noen som har noen tips på hva jeg kan finne på den siste uka?

Skrevet

er 1 dag på overtid huff trode lille gutt sko koma før termin eg... men me får venta å sjå heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...