Gå til innhold

Flere her på overtid?


puusekatt

Anbefalte innlegg

Hadde termin den 4., er altså fem dager over nå.. og er så leeei! Vil bare ha ut lille babyen min! Syns det virker som om "alle" føder/ har født, men det er vel kanskje flere der ute som går på overtid?

 

Skal på overtidskontroll på sykehuset i morra, blir vel spennende å få sjekket modning og alt sånt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg hadde termin den 6, så er på min tredje dag over no. jeg er også veldig veldig lei.. og vil så gjerne møte den lille gutten no. jeg skal ikke til jordmor før den 14 igjen, men har ingenting skjedd til da, så skulle hun ringe opp til sykehuset så jeg fikk komme der til en sjekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 4 dager på overtid og ingen tegn til at noe holder på å skje. Skal til jordmor den 12 for overtidskontroll. Dersom ingenting skjer blir det satt i gang rundt den 18. Samme skjedde forrige gang jeg fikk barn *sukk*. Det som er mest kjedelig er at dersom jeg settes i gang må jeg til et sykehus som er 2 timer unna i stede for å føde på fødestua her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 7 dager på overtid.....gørr kjedlig å vente på at noe skal skje....vil så gjerne hilse på den lille....gutta her hjemme fra før begynner snart å lure på meg..har "lovt" baby nå i lange tider.......uff........skal til jormor imorgen å hun bestiller overtidstime til meg på sykehuset.men blir sendt hjem igjen dersom det ikke er modent sånn jeg forstod det......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ennå her, 8 dager på overtid.

Har hatt rier nå i 2 døgn, veldig varierende. Siste 8 timene har jeg hatt gangske sterke rier, men varierer fra 3-7 min mellomrom. De er såpass sterke at jeg må bøye meg og ta pusteøvelse. Ha erfart at de kommer hyppigere når jeg er i bevegelse, så har trasket gjennom huset noen ganger og gått tur. Drøyer lengst mulig før jeg kontakter sykehuset. Ble sendt hjem i går tidlig for at jeg hadde for liten åpning. Riene måtte visst bli betraktelig verre og mye tettere.

Veldig slitsomt dette her!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er her ennå...9 dager over..var hos jordmor igår..moden mormunn og litt åpning...merker ingenting...blir sendt til sjukehus fredag for muligens innleggelse...hååååååper!!!!!!

setter de lettere igang fleregangsfødende enn førstegangs??noen som vet???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda her jeg også, -7 dager. Var hos jordmor og hun sendte inn skjema for overtidvurdering. Får komme til lege for det i begynnelsen av neste uke vist ingenting har skjedd. Hadde høyere blodtrykk en det jeg har hatt så må tilbake å måle dette på nytt på lørdag. Var også litt blod i urinen så de ville følge med litt ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...