Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Jaaa!!! =) Hehe. Nå er det endelig vår tur! ;P Er ikke sånn kjempe mye, men det legger seg iallefall. Er så koselig atte! *sende litt opp til dere*
3b@rnsmor-30* Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 her er det noen minusgrader, og det snør ganske tett... var stoooore snøkrystaller da det begynt i morges.. nå er det litt emr sånn fyk nesten.. men det legger sg bra på bakken. veldig koselig!
Turid Laila Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. desember 2007 Jeg vil også ha SNØ!!! Trenger ikke masse snø akkurat nå da, bare det kommer i kveld så skal jeg ikke klage. Ikke gøy å stå på skøyter når det snør masse.
Turid Laila Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2007 Nei nå så jeg det, bittesmå snøkrystaller som faller ned ja. Måtte kikke godt etter for å se de!
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 9. desember 2007 #6 Skrevet 9. desember 2007 Da skal jeg holde igjen snøen til i kveld jeg Kos dere masse på skøyter!
Turid Laila Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. desember 2007 Det skifter fort, nå snør det jo "masse" Ja det skal vi! Ååå som jeg gleder meg. Dere får kose dere med pizza eller julemarked!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå