Gå til innhold

Au au au!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vondt i magen!!! Kjennes ut som om hele magen revner når jeg strekker meg.. Tror det bare er muskelsmerter, men det er ganske ubehagelig....Noen andre som har opplevd noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Har hatt det sånn en stund. Det er ligamentene som strekker seg. Det er de båndene som holder livmoren på plass. Ikke noe farlig.

Skrevet

Men over hele magen? I uke 28??

Skrevet

Jepp. Er i uke 28 jeg og. Var hos legen på fredag og spurte om det og hun sa et var ligamentene.

Skrevet

ok, godt å høre:) Var ikke veldig bekymret, men begynte å lure litt... Takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...