Truseprinsesse Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Kanskje noen andre som har fått mensen i disse dager? Er vi så heldig å bli de første gravide i 2008 da mon tro?
♥* attpåklatten-gutt♥* -09 Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Ja, jeg er en av di heldige som har fått besøk av tanta.. Satser hardt på å bli først ute i 2008 !!
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 Tanta kom den 4. Så her i gården er det ny IKM 2 januar el kommer rett før jul, får bare håpe at vi har tid til å benytte oss av den :/
Truseprinsesse Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. desember 2007 Jepp. Her har jeg visst EL den 22. om jeg følger babyverden. Blir litt kosing i julehelga da gitt.
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 Nikke Må få til litt her og. Siste kjangs lille julaften og el den 22 akkurat som deg. Feirer ikke jul med sambo ennå (klarer ikke jul uten familien min) så vi må bli ferdige med prøvingen før jeg drar. hehe Burde vel ordne seg, håper jeg
Truseprinsesse Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. desember 2007 Hehe. Dere får kjøre på masse da vettu. Sambo bor et par mil unna meg når vi er hjemme hos foreldre til jul. Blir nok en del turer fram og tilbake ja. Glad for at det heldigvis skjer mye i juletiden, sånn at det er koselig uansett.
Mor til engelen Lucas *4pp* Skrevet 9. desember 2007 #7 Skrevet 9. desember 2007 Jeg har IKM d. 3 jan, hvis jeg har en syklus på 28 dager. Eggløsning d. 20 des. utifra babyverden sin beregning. Satser på ny spire denne mnd. Får kjøre på før jul og rundt juletida. Er akkurat begynt på temping, så jeg kan se når eggløsningen har vært.
♥* attpåklatten-gutt♥* -09 Skrevet 9. desember 2007 #8 Skrevet 9. desember 2007 Hadde også besøk av tanta fra den 4, så min ikt blir rundt den 4.1, håper at det klaffer denne gangen da , hadde vært fint å kunne melde seg inn i september klubben.... Vi får hode hverandre oppdattert på hva som skjer.. håper vi alle kan slå følge over i september klubben snart.. Lykke til alle sammen...
honey,5pp Skrevet 9. desember 2007 #9 Skrevet 9. desember 2007 Skriver meg inn her jeg også.. IKM igjen 1 jan.. Så får vi krysse fingre og tær for at vi alle sammen får september baby:)
Truseprinsesse Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 9. desember 2007 Så fint at jeg hadde en kortere syklus nå for da blir jeg jo bedre kjent med nye jenter. Koselig. Så spennende at du har ikm 1.januar. Skikkelig nyttårsspire på deg da.
mamla Skrevet 9. desember 2007 #11 Skrevet 9. desember 2007 Tror jeg har IKM den 5, så harvner vel akkurat innenfor gruppa. Ser frem til mye kosing rundt juletider vi også, EL på lille julaften.
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 11. desember 2007 #12 Skrevet 11. desember 2007 Ja, da havna jeg også sånn litt innpå her:) Ikm 6.januar tror og mener jeg...men kan også være den 7.jan...Så får snike litt inne på både uke 1 og 2:) Hvordan ligger dere ann me juleforberedelsene da jenter? Eg har heldigvis bare to pakker igjen og ellers ein del pynting jemma:) Julekortene skal skrives ferdig og leveres innen enden av uka:) Så nå ska d bare bli masse julekos og nyte resten av desember:) Håper på ein fantastisk start på året og ein flott nyttårsgave t oss alle:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå