mwp Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Har litt begrenset med sukker i huset, og lurer på ca hvor mye dere bruker å smelte før dere setter sammen et pepperkakehus (dette er ganske lite)?
3b@rnsmor-30* Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 bruker ikke mye. målte ikke opp jeg altså.. bare dekket bunnen av steikepanna med et litt tykt lag... og det var altfor mye...
Meg + 2 prinsesser Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 1 dl burde holde, kanskje ikke det engang.
mwp Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. desember 2007 Okei, da har eg sikkert nok. Hvis ikke så har eg gode naboer:), så ikke huset raser sammen før vi har fått satt det skikkelig opp enda.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 Er ikke mye du trenger, så det burde holde:) jeg og venninnami lagde sammen, skulle bruke 3 dl på hvert hus, det ble jo ALTFOR mye, alt sukkeret var jo igjen.. Ta så det dekker panna du, så har du litt å dyppe det i:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå