Gjest Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Okey jenter, nå har jeg endelig hatt første mens etter fødsel (11 mndr!) og nå er det prøving for fult her! Så nå trenger jeg allverdens gode tips!! Juhuuuuu!
lana<3 Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 limer inn noen kjerringråd til deg...lykke til http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/kjerringr_d/kjerringr_d_for_bli_gravid og her er en side som vi her inne er avhengig av: www.pernille.info
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Takker for tips! ...og vil bare rette opp en skriveleif...snuppa vår er 10 mndr, ikke 11
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Du får ha masse lykke til med prøvingen:) Selv prøver vi på nr.3;) Spennende dette her!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå