Gå til innhold

Uke 17 +0...mannen kjente også tydelig bevegelse idag!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjent små dult en ukes tid nå, litt til og fra. Og i dag kunne samboeren stolt konstatere at han helt sikkert også kjente liv, nå var han ikke i tvil. Han ble så stolt og glad, og bare går rundt og smiler. Veldig spesielt dette :)

Han kjente det ved å legge hånda på livmora, og med litt tålmodighet så fikk han et spark i hånda. Jeg kjenner det best ved å legge hånda på magen, men da kjente jeg det i magen samtidig som han kjente det i hånda.

Trives så godt med å være gravid!!! Har vært så heldig å ikke ha noen plager, og da er det vel kanskje lettere å nyte det.

Måtte bare dele dette med noen :) Og om 1 1/2 uke så er det ultralyd!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Misunner deg sånn! Jeg er 17 +2 i dag og har ikke kjent noe som helst!

Heldigvis er det ultralyd den 19. des, så det blir godt å hvertfall få sett litt liv! Forhåpentligvis kjenner jeg noe innen da da..:)

Klem!

Skrevet

Det blir spennende med UL da!! Kansje du blir satt frem siden manen din kan kjenn bevegelse allerede.

Selv er jeg 23+5 med nr 2 og mannen min kjente "liv" første gang i uke 21=) Lykke til=)

Skrevet

Neida, du trenger ikke å være lengre på vei. Sist gangg kjente vi tydelig spark i fra utsiden i uke 17--18. Har sikkertmye med hvor langt ut livmoren ligger, og hvor mye fett en har på magen, hehe...

Kjempekoselig iakllefall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...