Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Når det gjelder astrologi, spådom, klarsynthet, ånder osv osv. ?
KaMa Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 Skeptisk, men som med det meste er jeg åpen for at man ikke kan vite noe sikkert. Heller ikke avfeie det man syns virker lite sansynlig.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 Jeg er nok en noe skeptisk lett-troende person. Kan være skeptisk i begynnelsen, men kommer du med gode argumenter og med historier som ikke er helt på vidda så er det nok ikke umulig jeg kaster meg på. Noe spesielt du tenker på?
Loglady Skrevet 9. desember 2007 #7 Skrevet 9. desember 2007 Jeg har en teori om at sålenge noe ikke er bevist, kan det heller ikke motbevises. Ergo er jeg en "Tja, hvorfor ikke?"- type, og "gjerne for meg". Agnostiker, kalles det kanskje, eller strekker jeg begrepet nå?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 9. desember 2007 #9 Skrevet 9. desember 2007 Etter at cat fant wiskeyen som sug luts mann hadde gjemt for henne, ble jeg en troende. Og jeg så at disse evnene også kunne brukes til noe fornuftig.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #10 Skrevet 9. desember 2007 Blir stadig overrasket når jeg hører folk virkelig tror på slikt.. og det gjelder folk jeg ser på som intelligente i utgangspunktet... Dette er jo som nissen.. morsomt, men er jo bare tull... Hverken nissen eller ånder finnes.. og ingen kan vite hva fremtiden vil bringe.. men alle kan ha flaks og gjette rett...
julesklia Skrevet 9. desember 2007 #11 Skrevet 9. desember 2007 Jeg er alltid skeptisk helt til noe er bevist.
Loglady Skrevet 9. desember 2007 #12 Skrevet 9. desember 2007 Jeg synes det vitner om manglende intelligens å ikke stille seg åpen, sålenge alt mellom himmel og jord faktisk ikke er utredet ennå. What the bleep do we know? Hva vet du? Å være skeptiker er ikke det motsatte av å være lett-troende. Det er nøyaktig det samme, bare med motsatt fortegn. Å vite med sikkerhet er noe langt annet.
julemusa m pæls Skrevet 9. desember 2007 #13 Skrevet 9. desember 2007 Jeg er overbevisst om at det finnes mer mellom himmel og jord en man klarer å bevise.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 9. desember 2007 #14 Skrevet 9. desember 2007 Jæ er truænes te det meste:) Er vel lett troende egentlig, men jeg tror det er mye mer kvakksalveri i den bransjen der enn i de fleste andre...
servitør Skrevet 9. desember 2007 #15 Skrevet 9. desember 2007 Midt i mellom. Når det gjelder astrologi feks, er det langt fra usannsynlig at planeter kan ha en effekt på hvordan vi tenker og føler ut fra et empirisk vitenskapelig perspektiv. Hvis du tenker på det faktum at tanker og følelser oppstår ut fra fysiske og kjemiske responser av negative og positivt ladede elektroner, og at planetene vi har rundt oss er gigantiske magneter, er det ikke utenkelig at de kan påvirke oss på en eller annen måte.
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #16 Skrevet 9. desember 2007 alltid skeptisk til alt det måtte være seg astrologi eller mannen i gata hehe...
solstråle69 Skrevet 9. desember 2007 #18 Skrevet 9. desember 2007 Etter at en klarsynt "renset" huset vårt for 14 dager siden, og historien rundt dette, er jeg absolutt blitt "troende"!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå