Mayken Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Flyttet inn i nytt hus i sommer. Eller det vil si, huset er ikke nytt, bygget på 80 tallet. Vi har en søt liten pus som har fått en uvanlig interesse, hun sitter på kjøkkengulvet og nistirrer inn under kjøkkenbenken. under vasken og oppvaskmaskinen. Problemet er jo at hun ikke kan se noe, for det er jo listet igjen, er ikke åpent ned mot gulvet. Vi kan ikke se noe, men dyr er jo litt spesielle da. Synes det er litt ubehagelig, kommer ned på morgenen og der sitter hun og stirrer. Begynner jo å lure på hva det er hun "ser" da. Noen av dere som kan se noe? jeg er født 28.01.79 sambo 23.05.77 hadde satt pris på litt hjelp.
stratosen_er mamma_ Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 før jeg leste innlegget ditt fikk jeg en følelse av mus...så jeg tror det kan vere det som er i kjøkkenbenken din:) lykke til med "leitinga" klem
Mayken Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2007 takk skal du ha. Får få sambo til å rive opp og se etter. Har ikke hørt noen lyder. Og det er veggen inn mot naboen, så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro. Men noe må det da vær. Driver å måler radon i huset her, men det er jo i kjelleren, katten kan vel ikke merke sånne ting. Og i hvertfall ikke oppe i hoved etasjen vil jeg tro. Kan du se om det er radon i huset?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå