3b@rnsmor-30* Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Her skal vi til ei venninde og bake pepperkaker!!!! Hun har 4 barn (0-4 år) og jeg har 2 barn (2,5 og 4 år), så det blir nok livlig... hehe.... koselig da!!!!
Mayken Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 vi skal ha med oss snuppa på 1 år, og fadderbarnet vårt på 2 år på juleverksted i barnehagen til sønnen av et vennepar av oss. Gleder meg.
3 blå Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 Vi skal til mormor og morfar å spise middag
m-mamma Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 Skal ha middagsbesøk på elgsteik. Begge onklene til minstemann, så det blir koselig. Frem til det prøver jeg å få gjort litt her. Men ikke så lett med en småsyk gutt i hus og pappaen på jobben.
Uwimana Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 ingen spess planer for dagen egentlig!! men tenker litt på å vaske leiligheten og rydde skikkelig:) og med lillegutt i hus, så er jeg vel heldig om det er ryddig til imorgen tidlig;) haha.....
Anele&Solstråla Skrevet 9. desember 2007 #6 Skrevet 9. desember 2007 Skal ut å gå tur med pappaen til vesla og halvbroren hennes, så skal vi vel hjem til han å spise middag. (vi bor ikke sammen)
Turid Laila Skrevet 9. desember 2007 #7 Skrevet 9. desember 2007 Vi skal "bytte" barn med pappa og ta med småbrødrene mine på skøyer mens pappa er barnevakt for småtten. Å det skal bli morro å stå på skøyter igjen!!
mwp Skrevet 9. desember 2007 #8 Skrevet 9. desember 2007 Vår gutt på 4 år skal ha turnoppvisning i Nidarøhallen, og jeg og pappan skal stolte se på.
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 9. desember 2007 #9 Skrevet 9. desember 2007 Her måtte samboeren avgårde på jobb! Thea sover, men vi skal enten på julemarked med besteforeldrene når hun våkner, eller spise pizza med ett par venninner! Nå snøøøør det også, så hadde nok vært mest koselig med julemarked!
Honningmelon Skrevet 9. desember 2007 #10 Skrevet 9. desember 2007 Vi skal til mine foreldre å spise middag i dag.
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 9. desember 2007 #11 Skrevet 9. desember 2007 Vi skal på julevoll i dag:) Åpen gåd med juleaktiviteter og juleforestillinger. Kanskje vi lager pepperkakehuset før vi drar:)
Mamman til kasper og Elise Skrevet 9. desember 2007 #12 Skrevet 9. desember 2007 Jeg skal jobbe:( Søndagsåpent på sentere i dag vettu:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå