Januarmamma,tilnr2,FØDEKLAR! Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Endelig litt snø i grenland også, jeg føler nesten det bare har vert meg som har ønsket snø av alle venner og bekjente..he he Blir nesten som barn igjen, og gleder meg til lille jente våkner fra formiddags luren så vi kan ut og kikke på snøen og ta noen fine bilder til julekortene.. Det holder seg på 0-0,5 grader så langt så jeg håper ikke det detter over til regn nå.. At bebyen kommer i januar og at det kanskje er mere snø da gjør meg ingen ting...(sier jeg nå)men er glad i snøen jeg.. Men så er jo jeg heldig som skal være hjemme nå da og ha gangavstand til både butikk apotek og barnehage til lillejenta hvis jeg ikke skulle få tid el ork til og måke.. Andre som er glad i snø?
sofia får lillesøster 13.12 Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 JA!!!! Jeg har håpet at babyen skal komme når det snør/ er snø... Og her er det kommet litt snø i dag, men ingen fødsel på gang... Denne snøen blir neppe liggende, men krysser fortsatt fingrene for at jeg kan føde når det er snø
Fruktis¤Adele 2 år¤ Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 Jippi:) Her i Tønsberg snør det også,hurra:) Ser litt koseligere ut med adventstjerne i vinduet nå
netti81 Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 Eg o vil ha snø . Her i Haugesund snør det aldri lenger:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå