Gå til innhold

blir så nervös....


Anbefalte innlegg

Skrevet

hörte her i går at ei som bor på samme plass som meg har mista babyen sin. i går hadde hun gått 2 uker over tiden og hun var inne på fredag tror jeg det var og da var den död!! på onsdag så hadde den visst levd. hvorfor blir det sånn? det må jo väre noe av det verste man opplever, spess som förstegangsmamma.. komme hjem fra sykehuset til et ferdig hus tilpasset for en baby og så finns det ingen der. huff, får helt vondt i magen når jeg tenker på det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, ja man kan ikke tenke seg en gang!!!

Livet er ufattelig urettferdig noen ganger.

For ikke lenge siden skjedde det samme med ei jeg kjenner litt, og hun hadde gått en og en halv uke over termin:(

Norge er jo et av de få land der man faktisk må gå over så lenge...

Hørte at det var snakk om å halvere overtiden, noe jeg håper vil skje!

Skrevet

dette var i sverige da.. her jeg bor! heldigvis har jeg fått 3 för og ingen har jeg gått over med så håper jeg slipper det denne gang og. jeg syns og at 14 dager etter termin ikke er bra, selv om de sier +/- 2 uker... uansett så er jo babyen ferdig når man er uke 40. så vondt det må väre for henne at babyen faktisk levde 2 dager för..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...