Gå til innhold

Da er jeg tilbake.Hvor lenge har dere prøvd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei!

Da er jeg tilbake som prøver. Jeg har 2 barn fra før og hadde en sa i mai.samboer har vært aventende til å prøve på nr 3,men nå har vi bestemt oss.Vi har prøvd i ca 1pp og jeg fikk tr i går...

Gruegleder meg til å bli gravid siden jeg hadde en sa i uke 7 i mai.håper dette går fort.

Hvor lenge har dere prøvd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg er på min 1pp. Har to gutter fra før...

Hadde en MA i mars,så nå er vi veldig klare for å prøve igjen.

Dette blir siste i vår barneflokk;) Tre barn passer oss perfekt!!

Masse lykke til!!

Klem

Skrevet

Velkommen tilbake.

Jeg prøvde 2 år med nr.1

har nå prøvd 1 år med nr.2 men har hatt 2 SA i mellomtiden

Nå er problemet mitt å bli gravid som vanlig, kan ikke klare det selv, er heller ikke sikkert vi klarer det i det hele tatt

Skrevet

Hei!

Vi har prøvd på nr 4 siden okt/nov i fjor. Ble gravide med en gang, men mistet i MA som ble oppdaget i uke 18 i mars. har ikke blitt gravid etterpå. Begynner å miste litt håpet, og prøver å forberede meg på at det kanskje ikke blir flere.

Ønsker deg lykke til!!!

Skrevet

Jeg har tilbakelagt to prøveperioder nå.

I dag går jeg inn i min tredje.

Det høres jo lite ut, men føles som en evighet allerede.

Skrevet

Jeg er i 4 pp med nr.1:) venter i spenning :)

Skrevet

jeg er på 14pp.

Nå må det klaffe for oss snart jenter!!!

Lykke til til dere alle!!

Skrevet

heia:)

Jeg har en datter på ett år fra før hadde en sa i mai jeg og.....tok meg en tenkeperiode før vi begynte igjen....er i vår 3 pp og har ikm den 16 desember...men tror jeg kommer til å gå inn i 4 pp....for nå for litt siden begynt jeg å få skikkelige mensen smerter bu hu.....

lykke til hi og dere andre...håper vi snart kan få flyttet inn på 1 trimester snart:):)

Skrevet

Hei

Har prøvd siden i tidlig sommer, da jeg fikk tilbake mensen etter jeg fikk førstemann(januar)

Håpet på to veldig tette- men det var ikke så fort gjort som jeg trodde;-)

Skrevet

Hei!

Vi har prøvd i 20mnd!

Skrevet

HAr prøvd på nr. 1 nå i 1,5 år. Har begynnt på pergo. Har tatt to kurer og vente på om kur nr 2 har gitt reasultater. Har ikkje hatt ma eller sa. Har rett og slett ikke blitt gravid. Skal prøve med pergo i tre fire mnd til viss vi ikke lykkes nå. Så blir det event. prøverør. Har vært til utredning men ikke funnet noe gale med meg eller mann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...