Mamma&snuppa&spiren Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Har dere bestemt dere hvilke faddere dere skal ha? Hvem? (hvis dere skal ha) Og når kan man spørre de? er kanskje vanlig å vente til babyen er født?
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Venter jo ikke før i februar, men begynt å tenke litt på hvem vi skal velge... Jeg har selv 5 faddere, 4 familiemedlemmer og 1 venn. Min samboer har kun 2. Det er det som er vanlig her i området, men jeg synes det er litt lite. Så vil ha minst 4, 2 fra hver familie og da likt delt mellom kjønn. Vil nok ikke bestemme oss før barnet er født, og spørre de da....
Supermamma;-) Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 Det man må tenke på er iallefall at man finner noen som vil være i barnets liv i fremtiden, jeg hadde bla et vennepar av mamma og pappa og tror ikke de har sett hverandre og iallefall ikke meg på 15 år liksom..;-) Jeg hadde en onkel og tante (til barnet)fra pappan sin side og en onkel og bestevenninna mi som faddere til eldstejenta mi . Det kan også være ei gammeltante eller noen som kanskje ikke har så stor familie selv, som kan bli en ressursperson for barnet?
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 Til sønnen min valgte vi min bror (onkel til barnet), og min bestevenninne gjennom 10 år, og to veldig gode venner av samboer. Denne gangen er det kun en som er bestemt og det er en veldig veldig god venninne av meg. Vi må ha fire til denne babyen også synes jeg. men det viktigste er at personene er i barnets liv i de nesten 15 årene!!!
Supertea Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 Vi har bestemt oss for èn hittil. Skal spørre broren min, barnets onkel. Han har nemlig bodd hos oss nå mens jeg har vært gravid, så vi føler begge to at det er naturlig for oss å spørre ham. Sambo har også fått et veldig godt forhold til ham pga dette. Han flytter på nyåret for å gi plass til babyen, så da synes vi det er fint å spørre ham om å være fadder. Han er dessuten personlig kristen, så da passer det ekstra bra Hvem andre og evt. hvor mange faddere vi skal ha vet vi ikke enda.
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #6 Skrevet 9. desember 2007 På første har vi min bror og sambos søster. Denne gangen blir det nok min søster og sambos bror )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå