Gå til innhold

Hva er planen for dagen da jenter??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er planen egentlig bare å kose seg...vente på at mannen min kommer hjem fra overtid..i 11 tida..så tar vi vel kanskje en liten tur ut med våre 3 små....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen store planer her - har sittet husvakt/kattevakt i huset til foreldrene mine siden torsdag, så det blir vel å rydde opp alt rotet vårt før de kommer hjem senere i dag:)

Skrevet

I dag skal vi ut å gå en liten tur,hjem for å lage pepperkaker og pyntefyrstikkesker til besteforeldre og tanter,lage middag,og ut en ny tur etter det kanskje,hvis det blir tid til det da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...