Mamman til AM&JS Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Her er planen egentlig bare å kose seg...vente på at mannen min kommer hjem fra overtid..i 11 tida..så tar vi vel kanskje en liten tur ut med våre 3 små....
BettyBoob Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 ingen store planer her - har sittet husvakt/kattevakt i huset til foreldrene mine siden torsdag, så det blir vel å rydde opp alt rotet vårt før de kommer hjem senere i dag:)
1 gutt og 2 jenter:) Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 I dag skal vi ut å gå en liten tur,hjem for å lage pepperkaker og pyntefyrstikkesker til besteforeldre og tanter,lage middag,og ut en ny tur etter det kanskje,hvis det blir tid til det da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå