Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Er redd jeg er det...en uke til forventet mens(16.12.07) og jeg har hatt en del smerter i magen, akkurat som menssmerter, men ingen mens har kommet...den pleier være på tiden. Men er smerter i magen ett syptom da??? Jeg har ikke fått noe ømme pupper enda..husker jeg hadde det sist gang, men husker ikke når jeg fikk det... Blæ...............
Heidi med to gutter + spire Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Har hatt de samme vontene i magen jeg også, og ingen mens er kommet. skal ha mensen en dager etter deg, og har tenkt tanken selv....! men tror det bare er kroppen som ikke har blitt helt normal etter fødsel jeg!
lenis&bebis Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 Da jeg ble gravid gikk jeg rundt og ventet på mensen i flere dager. Hadde akkurat samme symptomer som når mensen er ventet...
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 Da jeg gikk rundt og håpte jeg var gravid hadde jeg masse symptomer og smerter og vondter og greier. Var ikke gravid de gangene. Den gangen jeg faktisk VAR blitt gravid, hadde jeg overhodet ingen symptomer. Den mnd var jeg helt sikker på at det ikke hadde klaffet. Med andre ord, du trenger ikke være gravid selv om du har alle symptomene som finnes ) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå