snupp & mamma Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 hva kan jeg gjøre for å gjøre det godt igjen? det er i dag han har bursdag, men var ute me kompiser i går og ventet melding fra meg kl 12. han ringte to, var på vei hjem, litt leie seg for at ingen hadde husket på han. off, jeg fikk så dårige samvittighet, klarte ikke å sove. han sier han ikke brydde seg, ville bare hjem og sove, og at han ikke liker å ha bursdag.. men allikevel, for en dårlig kjæreste jeg er. den dårlige samvittigheten spiser meg opp.. hvordan kunne jeg glemme d da?!??! :(
Expat Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Du sov vel? Høres ut som noen får frokost på senga...
snupp & mamma Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2007 nei, og han vet jeg ikke gjor det. ja, jeg tenkte det.. men han var på fylla i går, og trolig ikke interessert i skivemat, hehe.. men jeg tenkte frokost på senga me chips, brus og kake.. hehe:) men det blir vell lunch på senga tenker jeg.. hehe:)
ZamZam Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 Så slem du er!! Neida, lag han en god lunsj og kos dere masse.. Man feirer da ikke bursdagen kl 0200 om natta så da får han vente til i kveld eller senere i dag.. Håper han får en flott bursdag! ( vi er foresten født på samme dag og jeg liker ikke bursdager jeg eller)
snupp & mamma Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2007 hehe, gratulerer så masse med dagen du da Gunda;) håper du får en fi dag, selv om du ikke liker bursdager.. heh.. takk for det du, vi ska kose oss:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå