Gå til innhold

Da hopper jeg muligens inn her :)


Uglemamma er tobarnsmamma!

Anbefalte innlegg

Hadde en fin positiv test for noen timer siden...Men tør ikke håpe ennå... Hadde en positiv test i slutten av oktober også,men den forsvant som dugg for solen... Fikk ikke være bevisst graviditeten i ett døgn en gang før nye tester begynte å vise negativ....

 

Så...prøøøver å se an verden med fatning nå...Skal dobbeltsjekke i morgen tidlig... tvi tvi. Nu er det dags for søvn...Og, om jeg får positiv test i morgen så er jeg en av dem i første uken av august...Er ikke helt bombesikker på hvilken dato det blir.... *spennnt*

 

Forrige gang hadde jeg en positiv test på ettermiddagen,men negativ morgenen etter... Veldig rart...Vi får se.....

 

Isa skal kanskje bli storesøster.... :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Halloooooo :D

 

Positiv,positiv,positiiiv...

 

Ikke rart jeg blir rørt av de teiteste ting for tiden ;)

 

Og, veldig spesielt...

En god venninne av meg har prøvd å bli gravid i årevis... Med skuffelse etter skuffelse... Og jeg fikk melding av henne i går tidlig om at endelig hadde hun klart det...Selvsagt tidlig ennå, men pokker heller, det skal være hennes tur nå... Og jeg testet i går ettermiddag/kveld... Jøss, jeg også? Og,- jeg tror faktisk vi er akkurat like langt på vei innen samme uken tilogmed...

 

Kryyyysser fingrene sånn for oss begge :))) Hadde vært fantastisk å vokse sammen!

 

Og takk for komplimentet ang Isa :) Vi elsker navnet og hun kler det veldig godt... 14 måneder gammel og på vei til å bli sroesøss...Nei,nå blir jeg rørt igjen ... Off ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...