Gjest Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 - ikke helt det samme som å ta feil sko, lissom.. http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=188931
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 for en grusom situasjon for disse foreldrene og ikke minst babyene! Tenk å bare bytte tilbake igjen etter all den tid de har hatt sammen! Huff, grøsser bare av å tenke på det:S
snart mor til 3 Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 forferdelig historie altså.. sitter her og ser på treåringen min..han hopper på alle fire,synger bæ bæ lille lam og tror han er spiderman...må si at det er rimelig sikkert at han er min...ser ut som min lillebror,og oppfører seg som min oppmerksomhetsyke lillesøster..hehe.... ouups..nå svømmer det hai her på teppet...jeg må visst rømme før den spiser meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå