Gå til innhold

Oida....! Fikk feil baby -


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

for en grusom situasjon for disse foreldrene og ikke minst babyene!

Tenk å bare bytte tilbake igjen etter all den tid de har hatt sammen!

Huff, grøsser bare av å tenke på det:S

Skrevet

forferdelig historie altså..

sitter her og ser på treåringen min..han hopper på alle fire,synger bæ bæ lille lam og tror han er spiderman...må si at det er rimelig sikkert at han er min...ser ut som min lillebror,og oppfører seg som min oppmerksomhetsyke lillesøster..hehe.... :)

 

ouups..nå svømmer det hai her på teppet...jeg må visst rømme før den spiser meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...