Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 ER DET IKKE TRAGISK NÅR ENKELTE ANONYME HAR BEHOV FOR Å HENGE UT ANDRE? DET KALLER JEG NULL EQ ALTSÅ OG JEG LER AV DEG!!!!
Wildchild Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 Jepp, det er veldig mye mangelvare her inne.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 Eq er de iq-fattiges trøst.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #6 Skrevet 9. desember 2007 Slapp av "mamma 25 høygravid", gå å se den siste storfilmen til Disney du, så vet du hvordan du skal bruke ditt elleveille engasjement innen dekorering. Du er ikke tilfeldigvis negledesigner???
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #7 Skrevet 9. desember 2007 "Eq er de iq-fattiges trøst." Tja, det sier man kanskje om man mangler eq. Det nytter ikke å være smart, om man ikke har evnen til å ha mellommennesklige relasjoner. Jovisst kan man få alle verdens priser fordi man er smart, men man blir ikke lykkelig av den grunn. Lykkelig blir man når man har en balansert tilværelse, og da må man være utstyrt med eq. Desverre Doppler, du må nok fortsette å være den samme sure megga som den mangelvaren du er. :-)
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #8 Skrevet 9. desember 2007 EQ er for dem som ellers ikke får målbare utslag på skalaen. Kunnskap er makt, og denslags makt kan gjøre deg svært så lykkelig, faktisk.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #9 Skrevet 9. desember 2007 Uten eq, tror jeg ikke man kan bli lykkelig, uansett om man har makt opp og ned i mente. Makt gir riktignok en rus, men den rusen er kortvarig og avhengighetsskapende. Det er flust med maktsyke drittstøvler som eneste måte de kan få en tilfrestillelse er å tråkke på andre.
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #10 Skrevet 9. desember 2007 IQ sier forholdsvis lite om hvor smart men er da. Jeg har en IQ på 135, men videre smart er jeg alikevel ikke. Sånn midt på treet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå