Gå til innhold

Hva er det med Yppert?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror han er litt svimmel i dag....har sikkert vondt i leggen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.. sitter i hasjrus, nyter alkohol og har massevis med skrivefeil...noe mer du lurte på tjukka?

Skrevet

Ja man blir svimmel av å være på dib med alle disse kaklefittene som er her.

 

Ypperten er flink, han holder ut tross alt.

Skrevet

hehe.. har prøvd ett par timer å legge meg:-) hmmm "kaklefitte" var ny:-)

Skrevet

Ja egentlig...men det tør jeg ikke si for da kaller du meg bare for tjukka en gang til...

Skrevet

Jeg har også prøvd i noen timer å sove, så da det ikke gikk sto jeg like godt opp igjen.

Lire av meg noen nye gloser til deg, så får jeg sove godt vet du. :-)

 

Jeg er trøtt som en strømpe, men litt mye å tenke på akkurat nå.

Skrevet

ja at han orker. håper for hans skyld at han er han og ikke hun,og ikke "dater" wildchild for den dama er ikke så veldig hyggelig,ihvertfall ikke ikveld gitt::D

Skrevet

Yppert er han og han HAR datet og pult meg. :-)

 

 

Da var det oppklart gitt. :-D

Skrevet

Uff og huff...stakkars mann;) Skulle sett litt i trondheims retning du yppert,mot DDE og bjarne.De hadd vorre nåkkå :P...Må lær dæ å sjit i sånne sure rips som wildchild... Eller æ trur nå kanskje itj rips e rætte navnet når man e så gammel. Bør vel heller satse på nå sånn kråkebåill:P Lukta bli aillder den samme ;P

Skrevet

Hah!

 

Jeg er ikke gammel.

 

............og hvorfor henger et slikt søtt og sjarmerende bjarnerips som deg da (!) etter en så gammel kråkebil som yppert?

Skrevet

Næ, nå ska denne kråkebåilln gå å lægg sæ!

Skrevet

for æ like dæm gammel å grå!!!!!!!!!

Skrevet

og uten stå!!!!!!

 

 

He he....det rimet!!

 

 

*zzzzzzzzzzzzzzzzzzz*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...