Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Tror han er litt svimmel i dag....har sikkert vondt i leggen.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Nei.. sitter i hasjrus, nyter alkohol og har massevis med skrivefeil...noe mer du lurte på tjukka?
Wildchild Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 Ja man blir svimmel av å være på dib med alle disse kaklefittene som er her. Ypperten er flink, han holder ut tross alt.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 hehe.. har prøvd ett par timer å legge meg:-) hmmm "kaklefitte" var ny:-)
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 Ja egentlig...men det tør jeg ikke si for da kaller du meg bare for tjukka en gang til...
Wildchild Skrevet 9. desember 2007 #6 Skrevet 9. desember 2007 Jeg har også prøvd i noen timer å sove, så da det ikke gikk sto jeg like godt opp igjen. Lire av meg noen nye gloser til deg, så får jeg sove godt vet du. :-) Jeg er trøtt som en strømpe, men litt mye å tenke på akkurat nå.
Gerd-Johan Skrevet 9. desember 2007 #7 Skrevet 9. desember 2007 ja at han orker. håper for hans skyld at han er han og ikke hun,og ikke "dater" wildchild for den dama er ikke så veldig hyggelig,ihvertfall ikke ikveld gitt:
Wildchild Skrevet 9. desember 2007 #8 Skrevet 9. desember 2007 Yppert er han og han HAR datet og pult meg. :-) Da var det oppklart gitt. :-D
Gerd-Johan Skrevet 9. desember 2007 #9 Skrevet 9. desember 2007 Uff og huff...stakkars mann;) Skulle sett litt i trondheims retning du yppert,mot DDE og bjarne.De hadd vorre nåkkå ...Må lær dæ å sjit i sånne sure rips som wildchild... Eller æ trur nå kanskje itj rips e rætte navnet når man e så gammel. Bør vel heller satse på nå sånn kråkebåill:P Lukta bli aillder den samme ;P
Wildchild Skrevet 9. desember 2007 #10 Skrevet 9. desember 2007 Hah! Jeg er ikke gammel. ............og hvorfor henger et slikt søtt og sjarmerende bjarnerips som deg da (!) etter en så gammel kråkebil som yppert?
Wildchild Skrevet 9. desember 2007 #11 Skrevet 9. desember 2007 Næ, nå ska denne kråkebåilln gå å lægg sæ!
Gerd-Johan Skrevet 9. desember 2007 #12 Skrevet 9. desember 2007 for æ like dæm gammel å grå!!!!!!!!!
Wildchild Skrevet 9. desember 2007 #13 Skrevet 9. desember 2007 og uten stå!!!!!! He he....det rimet!! *zzzzzzzzzzzzzzzzzzz*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå