Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 sitter hjemme,uten tlf. ja jeg vet det.-vi har vært ute ikveld,jeg har mistet tlf. jeg er ikke ofte ute.julebord. er litt full. jeg vet ikke hvor samboer er og makter ikke sitte her i skogen å vente. vi skulle ligge hos svigermor 1 mil unna så hva jeg gjør her aner jeg ikke. jeg greier ikke sove.ikke har jeg drikke til å drikke meg i søvn. jeg har mistet tlf og greier derfor ikke kontakte noen .hverken samboer eller taxi... hva skal jeg gjøre.hjelp!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 I skogen? Tok du med deg den bærbare på julebord da, eller? Skjønte ikke den der, jeg.....Men si ifra hvis jeg kan hjelpe....
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 du får sende en melding fra pcn til mob da:-)
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 Vi bor i skogen der det ikke er noen hustlf.vi har begge mobil.her går ikke mye buss,hvertfall ikke nå,jeg mistet min tlf i byen.min samboer er i byen og jeg får ikke taki ham,og jeg aner ikke hvordan jeg havnet opp hjemme,siden vi avtalte å overnatte hos svigermor. ikke får han taki meg,eller jeg ham,og jeg får ikke taki noe taxi,da jeg ikke har tlf.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 Litt sent nå, men du kunne jo sendt melding fra nettet da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå