gilgi Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Kjære moderatorer, det er ikke stygt ment med overskrift, vil bare få deres oppmerksomhet i håp om at dere kan rette opp feil ved pålogging. Kommer nemmelig ikke inn på "din egen side", kan ikke endre noe som helst der. Har sendt dere uendelig mange mailer, men får aldri svar. Jeg er flittig bruker av DIB og BIM. Ha en god natt og håper dere kan rette feilen snart. klemz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå