mai_med_gulljenta! Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Har ikke sett han på et år.... pratet med han for noen mnd siden for jeg ville sååå at om de møttes igjen at han kanskje da fikk lyst å vere pappa for henne, men han møtte ikke opp til den avtalen heller!! Så skal jeg sende julekort til han? Hmmm
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Får du av han da? Jeg har en "regel" på at jeg ikke sender til noen vi ikke får kort av..
mayaya Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 Ja, det ville jeg gjort. Og da viser du at ungen er viktigst.
mai_med_gulljenta! Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. desember 2007 Selfølgelig e snuppa viktigst,,,,,, Hun e jo det viktigste i mitt liv men tydlegvis ikke i hans desverre
3b@rnsmor-30* Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 jeg sender til de samme hvert år jeg... uansett om jeg får tilbake eller ikke.. er jo mange jeg sender til som heller ringer oss og ønsker oss god jul. men jeg vet de setter pris på bilde av ungene.. akkurat i den situasjonen du lurer på tror jeg at jeg ville sendt til han hvert år bare får å VISE HAN HVA HAN GÅR GLIPP AV.... hehe.... da har i hvertall du gjort litt for å få han intressert...
mai_med_gulljenta! Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. desember 2007 hehe men ønsker jeg han virkelig en god jul da hihi neida sender sikkert et kort, men da må jeg ringe til han for å få adressen å det frister lite! Jeg prøvde så mye første året å ga han sjangs på sjangs, det endte med at jeg ble helt "utslitt" å kjempe lei meg, fo for meg har det vert så vikti at snuppa skulle ha en pappa som va der for henne! Men jeg måtte bare gi meg for det ble så mye skuff!!! Å nå når jeg ikke tenker så mye på, så har vi det så mye bedre:) sist jul ble snuppa innlagt på sykehuset med en liten svulst i fjeset, han lovet at han skulle komme å holde oss med selskap men neida dukket ikke opp noen av dagene å ikke fikk jeg fatt i han heller!! Oi dette ble langt,,,, godt å få ut litt i blant
3b@rnsmor-30* Skrevet 9. desember 2007 #7 Skrevet 9. desember 2007 uff... skjønner deg godt... høres ut som du har gjort ditt... kanskje du skulle bare drite i det... men må du ringe da?? kan du ikke søke han opp på www.telefonkatalogen.no? håper dere får en koseligere jul i år!!!
Gjest irismor Skrevet 9. desember 2007 #8 Skrevet 9. desember 2007 Sjekk tlfnr hans på gulesider så kanskje du får opp adr hans. Så slipper du å ringe ham. Men send han et julekort så han "husker" at han faktisk har ei lita jente som trenger litt kontakt med pappa. Vil nok ikke hjelpe men send et julekort du. =)
mai_med_gulljenta! Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. desember 2007 Det har jeg prøvd men kun den gammle adr hans som stod der! Tusen takk for det,¨å det e jeg helt sikker på at vi vil Dere må ha en fin jul dere å
Gjest irismor Skrevet 9. desember 2007 #10 Skrevet 9. desember 2007 Posten ettersender vel til den nye adr. Men har du prøvd folkeregisteret om de kan hjelpe deg. Eller noen venner/familie av ham som har den nye adr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå