Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 `Jeg har brukt Helthy glow til Loreal lenge, men nå har de sluttet å selge den! Kjøpte nå Nivea sin Matt refine (with rice). Er ganske fornøyd, men den er ikke som den gamle... Hvilken foundation bruker du, og hva er det du liker med den?
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 ID. bare minerals fundation. er godkjent av den amrikanske kreftforeningen. koster bare 398 for en boks å den har du ca et år.vist du breker den hver dag. byggd opp på rene mineraler. dekker godt uten å kjennes som en maske. smitter ikke av. så ren at du kan sove med dn. d kan ikke vokse bakterier i krokka:) fås kjøpt på utvalgte hudpleie salonger:)
Supermamma;-) Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 Helena Rubinstein - "color clone"! Hvis du har noenlunde "normal" hud er denne helt fantastisk. Den smelter inn i huden og ser utrolig naturlig ut, holder kjempegodt heeele dagen og kvelden også - uten å klumpe seg sammen eller sige.. Den er litt dyrere enn fx Loreal - men den er til gjengjeld veldig drøy..løp og kjøp!;-)
SuperMoM <3 Skrevet 8. desember 2007 #4 Skrevet 8. desember 2007 Liker godt lancome sine.har to fra de (to forskjellige) og en fra mary kay.. Er merkefrik når det gjelder sminke,men de holder best:p
katlinka Skrevet 8. desember 2007 #5 Skrevet 8. desember 2007 I.D Bare Minerals.. Liker den fordi det ikke blir noe kliss, den er enkel å påføre, den matter ned og gir glød, ser naturlig ut.
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. desember 2007 Oki, ID bare minerals finnes denne i flytende konsistens også? Pudder blir alt for tørt på min hud.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 9. desember 2007 #7 Skrevet 9. desember 2007 Jeg har virkelig prøvd mange ganger å bruke foundation, men klarer det ikke. og da har jeg prøvd mange merker også. Nå bruker jeg kun foundation stift der hvor det trengs, også smører jeg den ut. Enkelt og greit, må legges til at jeg ikke bruker noe sminke til daglig....
vamp1980 Skrevet 9. desember 2007 #8 Skrevet 9. desember 2007 har aldrig brukt npen för, men testa mary kay sin og den er superbra...
To trollunger + en spire Skrevet 9. desember 2007 #9 Skrevet 9. desember 2007 I.D. bareminerales. Supergod!
Miamed4mannpåvei Skrevet 9. desember 2007 #10 Skrevet 9. desember 2007 Jeg liker Max Factor sin Miracle Touch.
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 9. desember 2007 #11 Skrevet 9. desember 2007 Lancome Adaptive, den er ypperlig for min hud. Jeg får akne av "fete" produkter (dvs med mineralolje), men denne er lett og fin, samtidig som den ikke tørker ut huden min. Har prøvd alle foundations fra Dior, Shiseido, Clinique, Clarins og Lancome (jobbet i parfymeri før), men ingen slår Adaptive.
Labambie Skrevet 9. desember 2007 #12 Skrevet 9. desember 2007 Mineralsminke her og.. Det som er at,det er i pudderform! Men den blir ikke for tørr på noens hud,siden den faktisk smelter på huden!
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #13 Skrevet 9. desember 2007 Jeg bruker bare Clarins produkter til ansiktet; både foundation og dagkrem med farge.Jeg har brukt det siden jeg begynte å sminke meg i 14-15 års alderen, og har aldri funnet noe som passer min hud bedre! For det første så er den ikke verken for tørr eller for fet; den lager ikke skjolder og den smitter lite over på klær. Og det beste er at man faktisk ikke ser så sminket ut, selv ikke hvis jeg bruker foundation under dagkremen (gjør ofte det på vinteren, da huden blir litt "gusten")!
VirreVirre Skrevet 9. desember 2007 #14 Skrevet 9. desember 2007 Jeg bruker Sebastian Trucco sin. Den smelter på huden og er lett å føre på med fingrene (er flytende). Ser naturlig ut. Ikke så mange som selger den da, tror kanskje det bare er frisører. Men de har den i alle fall på magic på oslocity
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #15 Skrevet 9. desember 2007 Jeg bruker Mary Kay sin. Den er best, synes jeg
Lille`mor & lillebøll Skrevet 9. desember 2007 #16 Skrevet 9. desember 2007 Sverger til I.D Har hatt den i 1 1/2 år nå og koster ca 400 kr. Den har aldri laget en eneste kvise på meg,allergi fri,tetter ikke porer,føles ikke tett og kan sove med den uten at det gjør noe for huden.
Sunniva78 har to små Skrevet 9. desember 2007 #17 Skrevet 9. desember 2007 Hmm, selger de denne I.D. på vanlige parfymeri eller?? Har aldri hørt om merket jeg, så regner med de ikke har den på andre butikker..?
OhBaby! Skrevet 9. desember 2007 #18 Skrevet 9. desember 2007 her selges id på parfymelle. ellers kan det bestilles på strawberrynet og lookfantstic. jeg kommer alldri til å bytte merke på min sminke, id er helt fantastisk!! jeg har alldri kunnet brukt pudderfoundation før,pga t det har tørket ut huden, men denne smelter inn i huden og er helt utrolig bra!! jeg bruker foundation,solpudder,rouge og mineral veil og øyenskygger av id, og man kan gjøre det diskret eller mer markert til fest etc. jeg vil si at en krukke foundation varer sånn 8-12 mnd. min er snart tom,og kjøpte i april..
Sunniva78 har to små Skrevet 9. desember 2007 #19 Skrevet 9. desember 2007 Finner den ikke jeg, verken på lookfan. eller strawb.!
SuperMoM <3 Skrevet 9. desember 2007 #20 Skrevet 9. desember 2007 Jeg har også I.D. bare minerals foundation,men bruker den sjeldent.Tørker bare ut huden. Det er også mange som reagerer på den og kan bli rød i ansiktet. Liker best Lancome
Lille`mor & lillebøll Skrevet 9. desember 2007 #21 Skrevet 9. desember 2007 Har sett noe som ligner på id i parfymerier,men det er ikke det samme som de selger i hudpleier salonger... Ikke i byen min i hvertfall...
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 9. desember 2007 #22 Skrevet 9. desember 2007 Id minerals til daglig, og mary kay sin til "fest":)
SuperMoM <3 Skrevet 9. desember 2007 #23 Skrevet 9. desember 2007 Man finner den på ebay til under 200kr.synes ikke den er verdt 400,så bestilte den over nettet.Har hatt den et halvt år nå og brukt den 2 ganger.
*Gullet vårt og en til på vei* Skrevet 9. desember 2007 #24 Skrevet 9. desember 2007 Jeg bruker bare Mary Kay sin, er kjempefornøyd =)
Gemini7 Skrevet 9. desember 2007 #25 Skrevet 9. desember 2007 Kanebo sin liquid finish- utroolig bra!! Den er veldig tyntflytende så den legger seg ikke som "sparkel" i sprekker og ujvenheter og du får likevel en veldig jevn farge og tekstur på huden!! Jeg har prøvd en del andre og synes alltid de ser unaturlige ut på huden min (ganske tørr hud), men denne gir en slags myk glød til ansiktet. Har sverget til den i flere år, selv om den er ganske dyr (325 kr for 30 ml- men siden den er så tynn varer en flaske leenge). Var en gang hos hudpleier og da hun skulle vaske rent ansiktet mitt før hun startet ble hun overrasket over at jeg hadde foundation på for det så så naturlig ut- hun hadde ikke sett noen andre før som dekket så godt men likevel m et så lite lag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå