trompetisten Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Jeg har faktisk ikke peil... Stua er "full" av leker. Klær har hun så hun klarer seg. Har aldri sett vitsen med å fylle opp, bare for å fylle opp. Og på toppen av alt har vi fått penger av både bestemor og oldemor til å kjøpe julegave til henne. Klart vi kunne satt pengene på konto, men synes jo også at hun skal ha noe å pakke opp på julaften.. hmm... aldri trodd at dette skulle bli den vanskligste julegaven
Regnbuemor til 2 Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Medlemsskap i det lokale borettslaget. Ikke mest spennende, men kan bli veldig nyttig og verdifull om noen år. Fikk det selv da jeg var liten og har i dag maaange års annsenitet, og kan dermed "kuppe" andre når budrunden er over, om jeg vil:)
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 Litt finere, kanskje litt dyrere klær? Duplo, Little people-leker, tegnetavle (sånn visk ut) mp3 spiller (disney), cd-spiller, film, cd, fiffi-leker, my little pony (de store bamsene som kan gå o.s.v)
Regnbuemor til 2 Skrevet 8. desember 2007 #4 Skrevet 8. desember 2007 Eller bøker, gode bøker er gull verdt! Eller slå sammen pengene fra dere og bestemor og oldemor, og kjøp et fint møbel til rommet hennes?
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #5 Skrevet 8. desember 2007 Men leker hun med de lekene som fyller opp stuen da? Vi har det på samme måte, men kommer til å kjøpe nye leker til jul og pakke vekk masse av de gamle De begynner å bli litt utdaterte og kjedelige for henne så hun skal få kjøkkenutstyr og mat fra riktige leker. Også skal hun få ting til rommet sitt (vi flytter på nyåret)
2smågull Skrevet 8. desember 2007 #6 Skrevet 8. desember 2007 dattera vår er også 2. og vi har også fått penger av oldemor og en tante til å kjøpe gaver. og i tillegg har hun akkurat hatt bursdag og fått masse.. Regner med det blir mange gaver uansett,så en del setter vi inn på kontoe hennes. Har kjøpt en sånn pc for barn til 299kr til henne vi. der hun kan lær bokstaver og tall. hun kan noen allerede,så tror den blir spennende og lærerik! Hva med noe hobbyting?tegne/malesaker,modellkitt etc.? er ihvertfal noe som blir flittig brukt her!
NoDoubt Skrevet 8. desember 2007 #7 Skrevet 8. desember 2007 Duplo er en ting de aldri får nok av. Trehjulssykkel.
trompetisten Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. desember 2007 Akkurat.. hun fylte 2 år for en uke siden, og fikk masse nytt da Er liksom derfor vi ikke helt vet hva vi skal kjøpe.. Har både fingermaling og fargestifter, flere dukker, togbane og bondegård. Og duplo seff. Kjøpte Den store sangboken til henne i fjor, så kanskje jeg skal kjøpe den store eventyrboken nå i år? Er i alle fall veldig glad i bøker Og trenger da alltids klær å vokse inn i... Hva slags pc har dere kjøpt? Har sett noen sånne barne-pc`er, men de har kostet rundt 500....
nepomuk Skrevet 8. desember 2007 #9 Skrevet 8. desember 2007 Fra oss begge får hun en Troll vinterdress, men vi kjøper også en gave fra hver av oss i tillegg. Fra meg får hun sangkort fra www.singsang.com Artig konsept! Les mer om det på hjemmesiden deres
tre små... Skrevet 8. desember 2007 #10 Skrevet 8. desember 2007 skal få duplo.. er jo så mye fint i det... også skal ho få togbane i tre for det vet jeg ho ønsker seg.. også akebrett....?? vet ikke hva du kunne kjøpt men.. som noen foreslår, gode bøker.. det er jo alltid kjekt iallefall om ho er glad i det. eller så kan du jo kjøpe den store ponyen som jeg har sett på toys blant annet.. den til 3000kr eller noe.. hehe....
Adalis Skrevet 9. desember 2007 #11 Skrevet 9. desember 2007 Jenta vår er 2,5 år, og vi skal kjøpe cd-spiller til henne. Bestekompisen hennes har hatt det i over ett år, og begge "skipper", stopper og justerer lyd!! Hehe... Så tar vi med en barnecd fra nissen tenkte vi.
2smågull Skrevet 9. desember 2007 #13 Skrevet 9. desember 2007 Vår ble også 2 for ei uke sia! fikk jo så mye! Husker ikke navnet på den jeg. Er kjøpt i Brio-butikk. Og den var gul.Både på Norsk og Dansk. Var den vi fikk anbefalt sia hu ikke er eldre. de andre var mer kompliserte
Trebarnsmamma30 Skrevet 9. desember 2007 #14 Skrevet 9. desember 2007 Jenta vår er veldig glad i dukker, leker med dem hele dagen:) Tenkte hun kanskje skulle få dukkevugge eller seng til jul, og spisestol til dukka til bursdagen sin (i romjula) i samme sett.. Eller sånt stellebord. litt morsomt for henne nå når hun skal bli storesøster også, så har hun sin egen "baby" å stelle, legge osv:) Skal få babyborn dukke av bestemora til jul.. Hun har dukkevogn og bilstol til dukkene fra før som er veldig populære..
*Kleopatra Skrevet 9. desember 2007 #15 Skrevet 9. desember 2007 Jeg synes også det har vært vanskelig å finne på noe til sjarmøren. Huset er fullt av leker, har gjemt bort mye, så håper faktisk at han ikke får så mye leker til jul... Men vi har endt opp med å kjøpe en joggedress, fleecejakke og duplo. Duplo er veldig poppis her i hvert fall (og det tar ikke så stor plass heller, hehe).
xxxo Skrevet 9. desember 2007 #16 Skrevet 9. desember 2007 2 åringen her har og MASSE leker, men hun skal få en lekekomfyr i tre. hun er veldig glad i å late som hun lager mat. det er jo noe ordentlig no so ikke bare kommer til å ligge på bunn av lekekassa. tror hun og lillebroren vil ha glede av den i mange år.
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #17 Skrevet 9. desember 2007 Vår jente på to får Carebears som hun kan leke tampen brenner med og et Fischer Price kjøkken..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå