Maaaamy. Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Det er vel ikke tilfeldigvis noen her inne som kan Polsk? Skulle så gjerne ha sendt noen ord til han som jobbet her på gården vår i sommer. Han kunne ikke noe engelsk, så lite vits for oss å skrive det.
loppelaura Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Hva med en norskpolsk ordbok..... :-)
Hera83 Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 Gin dobre... Betyr god dag. Hehe ellers står det dårlig til med polskkunnskapene mine.
Maaaamy. Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2007 Brukte mye norsk polsk ordbok når han var her. Det fungerte greit, men føler det blir så "rart" når jeg skal prøve å skrive ned noen ord som skal bety hele setninger:)
Niem og Patrick Skrevet 8. desember 2007 #5 Skrevet 8. desember 2007 Korva Men det er ikke akkurat positivt
Maaaamy. Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. desember 2007 Hehe,,, ikke så veldig nei, hehe. Hørte det noen ganger når det var noe han ikke fikk til. Hehe..
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 8. desember 2007 #8 Skrevet 8. desember 2007 Kan desverre ikke polsk, men jeg syntes det var en koselig tanke å sende han en julehilsen!
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #9 Skrevet 9. desember 2007 jeg kan polsk. du kan skrive hva du vil skrive til han så kan jeg oversette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå