Gå til innhold

Noen her som kan Polsk?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vel ikke tilfeldigvis noen her inne som kan Polsk? Skulle så gjerne ha sendt noen ord til han som jobbet her på gården vår i sommer. Han kunne ikke noe engelsk, så lite vits for oss å skrive det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med en norskpolsk ordbok..... :-)

Skrevet

Gin dobre... Betyr god dag. Hehe ellers står det dårlig til med polskkunnskapene mine. :)

Skrevet

Brukte mye norsk polsk ordbok når han var her. Det fungerte greit, men føler det blir så "rart" når jeg skal prøve å skrive ned noen ord som skal bety hele setninger:)

Skrevet

Korva ;) Men det er ikke akkurat positivt ;)

Skrevet

Hehe,,, ikke så veldig nei, hehe. Hørte det noen ganger når det var noe han ikke fikk til. Hehe..

Skrevet

Kan desverre ikke polsk, men jeg syntes det var en koselig tanke å sende han en julehilsen!

Skrevet

jeg kan polsk. du kan skrive hva du vil skrive til han så kan jeg oversette ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...