Gå til innhold

Lenej!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på en ting... Posene dine, kan de brukes både i bag og sportsdel eller blir de for små når ungen skal over i sportsvognen? tenkte på den røde og hvite som er litt mindre enn de andre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er på julebord :-p

Men jeg bruker iallefall min i sportsvogna :-D

Skrevet

Ok, men da er jo det greit =) da satser vi på en sånn en=)

er de varm nok til å bruke på vinteren forresten?

Skrevet

De er foret med vatt og er i fleece. Kommer jo litt an på hvor du er og hvor kaldt det er. Holder fint her nå iallefall, Trøndelag. Legger man regntrekk over vogna blir det jo lunere også. Kommer til å bruke dem til det blir skikkelig kaldt, og så straks det blir vår. De er herlige :)

Jeg fikk 2 i posten i dag jeg, 1 til mini og en til fadderungen min :) Jipppiiiiii

Skrevet

....dere? Hun har sånn nettbutikk, sant? Hva er adr dit..?

Skrevet

mayaya

Hva er posene pakket i når de kommer?

Jeg bestillte jo før i uken og bestillte to.

Var nede på butikken i dag, og de sa den var kommet, men de fant ikke pakken=S Hadde vært litt enklere om jeg viste om de kom i eske eller sånn pose, stor eller liten? hehe Synes jeg har ventet nok nå om jeg ikke må tåle tull fra butikken også!;)

Skrevet

Fant den ikke?? Hva slags tull er det med posten der da??? Makan. Posten stoler jeg ikke på i 5 sek altså, de har rotet bort masse ullklær for meg i høst :-S

Men koseposene mine ja, de kom i smartpost de, 2 i en eske. Rød eske kjøpt på posten. Ganske stor.

Skrevet

Obs - 1 spm til!!!! den jeg skal bestille var visst litt mindre enn de andre... 98x47 cm... er det MYE mindre enn de andre eller? passer egentlig greit siden vi har liten vogn, men tenkte på om hun vokser fort ut av den når hun skal i sportsvogn...

Skrevet

Thnx! Ne-hei, det kan da umulig være reklame sånt! Såklart ikke.. Forresten synes jeg det er litt _skummelt_ å kjøpe på nett. Så adressa til en gul knapp i et innlegg fra deg mayaya, og der var det så mye fint at! Har noen av dere bestilt derfra? ER det skummelt eller..? :))

Skrevet

hmm... hvor stor er de andre da? *gå inn og lete*

Skrevet

hehehe, nei ikke i det hele tatt!

fra lenej får du regning som du selv betaler i nettbanken, og trenger ikke oppgi kortnummer engang :)

Og engulknapp er fiin ja :)

Eneste skumle; man kan bli hekta :P

Skrevet

Ja, sant! Dumme,dumme post i butikk systemet=( Hadde jo gledet meg til å gå på jueshopping med snuppen i ny pose, men den gagn ei!

Jaja, nå vet jeg ihvertfall hvilken pakke de kommer i, så da skal jeg stå der på mandags morgen når de åpner!!!

Skrevet

haha, jaa.. ser ut som faren for å bli hekta er stoooor! Rakk bare såvidt å tenke om et par plagg at, jo, de hadde vært fine til gutta, så VIPS! lå det varer for 1500 i handlekurven min :-o .....! ;)

Skrevet

Nå har jeg bestilt posen jeg har siklet etter leeenge=) blir kjekt dette, nå får Anniken fin julegave! (selv om vi sikkert begynner å bruke den før jul da...)

Skrevet

Fadderungen min får også en :) sa jeg det kanskje? jeg er rosa og litt retro.. åh, den er fin!! Fikk den i dag :)

Skrevet

Så fine. Vil ha den blå med sirkler...

Skrevet

det høres bra ut=) jeg skal ha den røde og hvite jeg... den som er hvit med hjerter på=)

Fadderungen din får en også altså? det var pent gjort=) det blir nok et varmt og fornøyd fadderbarn=)

menæh... bor ikke du i statene da? kan jo ikke sende norgespakke helt til statene???

Skrevet

er du? bra du tok til fornuften og kom tilbake til granbar og pinnekjøtt=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...