Gå til innhold

Ammebh????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som begynte å bruke dette før fødsel?? Puppene mine har vokst opp en str, men blir de ikke enda større når ammeperioden kommer? De gamle bhene gnager hull i huden og presser puppene sammen til 4 pupper.

Vet noen om hvor det selges fine ammebher. Synes alle gir en "bestemor" feeling når jeg ser dem. Vil jo være litt sexy selv om jeg er gravid;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lindex har noen ammebh``er som ser ut som vanelige bh``er ikke som de som ser ut som et par sokker;=)

Skrevet

Hei!

Jeg kjøpte en ammebh på Reflex. Den er både fin og se til og sinnsykt god å bruke. Kosta 450,- men det var vel andvente penger. Har mye plager med rygg og nakke pga framdelene mine og ammebh'en her støtter opp skikkelig sånn at jeg slipper å være så plaget med dette lenger.

Skrevet

Jeg kjøpte ammebh når puppene begynte å bli for store for mine bher. Da slapp jeg likssom å kjøpe ekstra bher. Jeg kjøpte en fin bh som passet bra som jeg brukte til fine anledninger. Bare pass på å kjøpe ammebh som er litt større en det du er nå for puppene blir større når melka kommer for fullt.

Skrevet

Men er det ikke ubehagelig å gå i en for stor BH frem til fødsel da?

Tror jeg kjøper et par ekstra BHer på H&M eller noe sånnt jeg, der er de jo ikke så dyre....

Skal jo sikkert være gravid flere ganger, så da kan jeg gjemme dem til da og.

Skrevet

har invistert i en ny bh etterhvert som behovet har vært der, har gått opp to cup-størrelser. Hadde ikke likt å gå med en for stor bh fram til etter fødselen. men en bh på linedx/kapphal/hm koster 130kr (ca), og man trenger strengt tatt bare en - håndvasking om kvelden osv.

Skrevet

puppenen mine gikk ihvertfall opp jevt å trutt så det var ikke så lenge jeg måtte gå med for stor bh da. Kjøper jo ikke en altfor stor heller. Det er det jeg har gjort, men enda passer mine bher. Smak og behag. :-)

Skrevet

Jeg kjøpte amme-bher ganske tidlig i forrige svangerskap. Og anbefaler å kjøpe de som er litt tøyelige (og kanskje litt bestemorsaktige, men det er absolutt forskjell på dem også...) framfor de som har veldig definert kopp. Her vokste puppene sakte men sikkert gjennom svangerskapet, men alle jeg kjøpte passet fint fram til fødsel. Så, etter fødsel, este jo puppene voldsomt ut og jeg måtte ha noen som var et par nummer større - hehe... men etter noen måneder var jeg tilbake i samme størrelse som jeg var som gravid, og hadde dermed bruk for ammebh'ene fra svangerskapet igjen i nesten ett år før jeg sluttet å amme.

Etter ammeperioden tar det gjerne noen måneder før puppene stabilserer seg igjen, så jeg fikk et gavekort på nytt undertøy av mannen da jeg sluttet med amming som jeg ikke fikk bruk for før jeg ble gravid igjen.... Det er vel bare å innfinne seg med at puppenene nå lever sitt eget liv for en stund... :-)

Skrevet

Ja, jeg kjøpte noen allerede i uke 20. Puppene mine ble så plutselig mye større.. Jeg gikk opp 2 og en halv str bare på noen få uker :-/ og fikk noen strekkmerker i prosessen. Har en fra lindex som jeg er veldig fornøyd med, og et par andre kjøpt i en undertøysbutikk. Jeg blir ikke sjokka hvis de spretter ut mer så jeg venter litt med å kjøpe flere :-) Jeg synes ammebhene er mer behagelige enn de vanlige akkurat nå. De har ikke spiler, og har bredere stropper, så det gnager ikke så fælt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...