Gå til innhold

Har alle lagt seg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida =)

Men lurte på om du hadde det....

Kan du logge deg på msn?

Noe jeg bare måååå si..

Skrevet

nei

Skrevet

Selvfölgelig har jeg ikke lagt meg.

Skrevet

Nei nei. Mannen står på badet å bretter klær mens jeg sitter på nett. Akkurat slik det skal være ;-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sånn av til hvertfall =)

Skrevet

Synes synd på den mannen din Libido:-) du er jo pokker mannevond.. sikkert ei notorisk rødstrømpe som underkuer tøffelhelten sin der hjemme:-)

Skrevet

Nei da!

Jeg har nettopp fått tidenes orgasme her på sofaen av mannen min, så nå skal jeg ut og ta meg en pule-røyk, og så er det rett i seng.

Lang dag på jobb i morgen;)

 

Så NÅ går jeg og legger meg! *natta*

Skrevet

Når jeg er her, da har alle lagt seg. :-)

Skrevet

Nop...Kom akkurat hjem fra byen. Ligger i senga med bridget jones på tv og pc'en på fanget.

 

Hurra for meg, jeg har bursdag idag!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...