esmase Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Neida =) Men lurte på om du hadde det.... Kan du logge deg på msn? Noe jeg bare måååå si..
Patetica fåkksi Skrevet 8. desember 2007 #4 Skrevet 8. desember 2007 Selvfölgelig har jeg ikke lagt meg.
Libido- Skrevet 8. desember 2007 #5 Skrevet 8. desember 2007 Nei nei. Mannen står på badet å bretter klær mens jeg sitter på nett. Akkurat slik det skal være ;-) Sånn av til hvertfall =)
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #6 Skrevet 8. desember 2007 Synes synd på den mannen din Libido:-) du er jo pokker mannevond.. sikkert ei notorisk rødstrømpe som underkuer tøffelhelten sin der hjemme:-)
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #7 Skrevet 9. desember 2007 Nei da! Jeg har nettopp fått tidenes orgasme her på sofaen av mannen min, så nå skal jeg ut og ta meg en pule-røyk, og så er det rett i seng. Lang dag på jobb i morgen;) Så NÅ går jeg og legger meg! *natta*
Wildchild Skrevet 9. desember 2007 #8 Skrevet 9. desember 2007 Når jeg er her, da har alle lagt seg. :-)
MrsLene Skrevet 9. desember 2007 #9 Skrevet 9. desember 2007 Nop...Kom akkurat hjem fra byen. Ligger i senga med bridget jones på tv og pc'en på fanget. Hurra for meg, jeg har bursdag idag!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå