xxxo Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 hei! innboksen din er full! ikke fått meg jobb enda jeg. kommer du hjem til helga sier du? lysyt å ta en tur ut? en voksen tur altså..
FrøkenSprøken Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Da skal jeg slette meldinger før jeg legger meg, for når jeg har skrevet denne meldingen skal jeg finne sengen. Hør på Blend om de hr jobb til deg. Er ei venninne av meg som er daglig leder og medeier der, og sist jeg snakket med henne sa hun at hun trengte hjelp. Men da må du like å kle deg fint da. Og du må være flink til å selge. Blir gjerne med ut en tur. Både med og uten barn;) Blitt kjent med noen da? Dratt på babytreff på kløvertunet? (Aldersboligene mellom posten og torget. Samlingsrommet der.) Bonusmamma til to:) og Linda og Adrian her inne er også fra den plassen du bor på nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå