Gå til innhold

studentmamman og ERLEND :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

innboksen din er full! ikke fått meg jobb enda jeg. kommer du hjem til helga sier du? lysyt å ta en tur ut? en voksen tur altså.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da skal jeg slette meldinger før jeg legger meg, for når jeg har skrevet denne meldingen skal jeg finne sengen.

Hør på Blend om de hr jobb til deg. Er ei venninne av meg som er daglig leder og medeier der, og sist jeg snakket med henne sa hun at hun trengte hjelp.

Men da må du like å kle deg fint da. Og du må være flink til å selge.

 

Blir gjerne med ut en tur. Både med og uten barn;)

 

Blitt kjent med noen da? Dratt på babytreff på kløvertunet?

(Aldersboligene mellom posten og torget. Samlingsrommet der.)

 

Bonusmamma til to:) og Linda og Adrian her inne er også fra den plassen du bor på nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...