belinda 23 Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 har blitt kallet inn til ultralyd på sykehuset på onsdag. Er idag 7+1..da må vell dette være en innvendig UL??Noen som vet??
Malin G. Spann Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Det blir nok innvendig UL. Eg var på UL i veke 8+2, innvendig, og gynekologen provde utvendig, men då såg du berre en pitte liten prikk på skjermen. Så det blir nok innvendig... Fosteret er alt for lite til å sjå noko særlig på utvendig endå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå