Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Jeg var der nå på tirsdag og fikk tatt bilder. Er så vannvittig spent, har hørt at bildene kom 4 dager etterpå. De har ikke kommet hos meg enda, og på fame sine sider står det at jeg skal få en mail umiddelbart etter fotograferingen. Gjorde dere det? De sa det kom til å ta 14 dager.. men det har de visst sagt til flere, også har de kommet på fredagen allerede... *venter i spenning*
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Jeg tok også bilder hos Fame på tirsdag ) Jeg fikk beskjed om at det ville ta en ukes tid.. Fikk en mail med brukernavn og passord som ble sendt fra dem når de registrerte meg i systemet dems. De registrerte meg og mailen ble sendt når jeg var der. I mailen står det at bildene vil bli gjort tilgjengelige innen 14 dager etter fotograferingen. *En til som venter i spenning*
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 åh, hvor var du på fame? Jeg har ikke fått mail med bekreftelse....
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Jeg ringte dit nå, de hadde skrevet feil email adresse på meg, så derfor har jeg ikke fått bekreftelse. Så nå blir det Gleder meg!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå