Hera83 Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Noen som vet når fødeavdelingen på Molde sykehus stenger sommeren 2008? Har hørt at de skal ha stengt først, før Kristiansund.
hm hm Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 De pleier ihvertfall å ha det, fra midten av juni og 4 uker tror jeg...
britt72 Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 Vet at de i fjor først hadde stengt i Molde, så fra ca 20.juli var det stengt i Kristiansund. Om det blir sånn til sommeren? Who knows?...
Tre jenter søte små Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 De har annet hvert år stengt tidlig og sent. Dvs at sommeren 2008 har de stengt i Molde sent. Stenger i jazzuka, og er stengt i en mnd ca. Jeg er fra Molde, og måtte føde i Kr.sund august 2006. Det gikk kjempebra, ingeting å klage på Mannen fikk overnatte og vi hadde eget rom under hele oppholdet. Også en fordel at ikke alle og enhver kom på besøk Skal føde i Molde i mai nå, så det blir spennende å sammenligne Har født i Trondheim og Kr. sund fra før, så aldri på samme sted, hehe
Tre jenter søte små Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 I følge terminen på profilen din så kommer du til å føde i Molde
Hera83 Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. desember 2007 Tusen takk for svar alle sammen! Jeg har mest lyst til å føde i Molde, men det var ei her som sa at hun ikke fikk besøk fra gud og hvermann da hun var i Kristiansund. Hørtes fristende ut, for det er ikke alle jeg vil ha besøk av. Hehe Men da blir det Molde på meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå